čtvrtek 19. března 2009

Duj, duj fujaro vítězná [tedy zatím:)]

Dneska byl super den, nakonec jsem překonal všechny krize (či krýýýýýze) a jako v pohádce vše zlé se v dobře obrátilo:). Nejdřív po práci v noci [furt se nedaří ten "spací" plán plnit a já vím, že největší problémy s regeneraci jsou díky nedostatku spánku] jsem sice byl ráno tak -- no moje děti říkají -- "mírně jetej":), ale postupně jsem se probudil a silou vůle vyrazil běhat, venku chumelilo a déšť se sněhem, takže bohužel posilovna a pas...

Nejdřív pomalý start, ten první kilometr jsem se ploužil a postupně přidával, nejdřív to vypadalo že mě snad budou brát křeče do lýtek i stehen, ale bylo to jak jinak spíš psychické:), zahrál jsem se a ve finále i těch 10km dál pod 1h, celkem 12km. Ale moc dobře je, že jsem překonal takovou tu počáteční nechuť s tím bojovat a splnil "plán":). Vím, vím, řekl jsem si že si dám plán, že nebudu nic plánovat, ale je to těžké. Já se ve většině věci rozhoduji dost impulsivně a na poslední chvíli [moje žena říká, že život se mnou je permanentní nácvik bojového poplachu:], takže zase v některých oblastech přestřeluju a snažím se plánovat o 106:).

Dnešní čísla: Prvních 10km 58.40, 12km 70min (průměr 5.50min na km i s rozběháním), pozor váha po 89.6(!). poprvé začíná 8, to už je důvod k oslavě:).

Dneska a zítra regenerace, v sobotu si lehce vyklušu zase 12, ale v mírném tempu, je třeba trochu ubrat, příští týden poběžím 1/2 maratón a před ním žádné rekordy!!!!

1 komentář:

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...