úterý 29. prosince 2009

250x a stále poprvé:)

Před koncem roku prožívám děsnou euforii z běhání, navíc i moje rodina to nějak vzala na milost, i běžecké dárky pod stromečkem naznačovaly, že i "ježíšek" to ví!!!:). Ale stejně, kolikrát už jsem takhle vyběhl v tomhle roce, ~přibližně 220-250x? [jednoduchý odhad, běhám 5x týdně:)], přesto si pořád připadám jako "prvnička", ty pocity jsou stále stejně intenzivní a furt se něco děje:)..

Jestli je někde nějakej běžeckej pánbů, tak bych měl říci DĚKUJU! Ale jestli je, tak on to stejně ví..:)

Svůj sobotní, ve finále 30km výběh bych měl nazvat asi "kufrování s Honzou" nebo uvodit radou "bez mapy a GPS v neznámém prostoru zakufrujete 12:)".

Sice děsne foukalo, doma v klidu předchozí večer jsem naplanoval 27-29km trasu, s využitím turistických tras a značek jsem vymyslel kolem okruh.. Jenže, jak to znáte, šedá je teorie, zelený strom zivota a praxe..:)

Hned jak jsem vyběhl, tak jsem zakufroval:), z vojenskeho prostoru jsem misto v Mýtě vykoukl v Medovém újezdě, což celkem dost je stranou a si 3km od Mýta, no ja nejsem malicherný pro nejaky ten km:), ale stejne jsem si rikal, to's to Honzo začal odvážně:).. Pak jsem chvili byl srab, do Mýta jsem dobehl po silnici, ale pak jsem se zase hned ponoril do lesnich cest..

Některé cesty dávaly silně znát, že jsem si nesmeky fakt měl vzít!:), obzvlášť ta druhá fotka naznačuje kus cesty, kde běh připomínal krasobruslařské závody, kdy jsem zbaběle využíval okrajů a cest v lese, protože to fakt bylo o zranění.. No pako jsem, měl jsem si vzít nesmeky...
Kousek jsem běžel podle trati, ale pak ty hezké cesty zmizly kolem Štěpánského rybníka

a já opět odvážně:) zabočil do lesů.. A výsledek se brzo dostavil:), zakufroval jsem zas a nabral dalsich asi 5km:)... Tak jsem si rekl, ze si to k tomu dalsimu zachytnemu bodu "zkratim",

rozhodl jsem se, že poběžím kolem takového pěkného pole, po okraji.. Když v tom, fakt znenadání vidím skupinku divokých prasat.. Kouknu nahoru a vidím asi 50m posed a na něm chlap evidentně s puškou! No štandopéde zabočím do pole a velkým velkým obloukém to obíhám a řvu: "Civil" [to mám jako reflex jak běhám kolem vápenky v prokopáku, kde si mládež hraje na vojáky a střílí po sobě z airsoftových zbraní], "nestřílet"!!!
Chlapek, kdyz jsem se pak vynoril u posedu na me houka.. Ze mu plasim zvěř, ze uz chtel strilet.. A ja povidam -- no prave!! a on NO PRÁVĚ! Evidentne komunikační blok:)..

No ale pak mi došla voda, tedy čaj v termosce a bylo to v tom větru takove "krušnějsi"... Nejlepší bylo, že asi na 19km jsem konečně narazil na značené rozcestí [moc se s tím značením kolem prostoru moc nepářou], moc mě ale potěšilo, že jsem za celou dobu nepoužil GPS v mobilu.:).

Navíc píšu si body a barvím modré okénko :) za moralni silu ve mne, kdy jsem jeste na 22km, klidne vybehl do nezname stezky v lese ("ve smeru domu") a v tom peknym stoupani, kdyz mi ten certik ve mne rika, to's to zase nakopl:), nemas piti, zenes se tady uprostred neznama v lese, ses unavenej:)... A ten bezeckej "ja" mu tak nejak klidne povida,, To se zvladne, bude to pohoda, vzdyt nam to tak pekne bezi:)...

Konec dobrý, všechno dobré, přiběhl jsem domů s poctivou 30 v nohách:), ale jak jsem byl dehydratovanej, že mi prestalo hucet v usich az asi po hodine:), mazec:), priste musim vzit vic vody/čaje:)...

Mějte se moc fajn! Vaše lama, tedy pako:).. tedy 12:).
PS. Nakonec píšu ještě v mezičase, protože vlastně konec týdne je začátkem roku a to je třeba začít "nově":)

2 komentáře:

  1. Je neuvěřitelný, co jsi za ten rok dokázal a kam až jsi doběhl. Jsi lama ze všech lam NEJlepší! Přeji Ti v novém roce to, co se tak mezi námi běžci přeje: Ať ti to i nadále běhá. Ať jsi spokojený a nadále tak v pohodě jako dosud, ať nám nafotíš co nejvíce svých cest, které ať Tě vedou tam, kam Ty chceš. PF 2010 Leona

    OdpovědětVymazat
  2. Diky moc!!!
    Tvoje prani me moc tesi, jako prava "lama" si to doufam umim uzivat a to preci jde..
    Tobe preju pochopitelne taky vse nej, hlavne zdravi a stesti. To ostatni se da bud ozelet nebo koupit:)! A samozrejme at ti to hezky a radostne beha:)!

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...