neděle 11. října 2015

Nikdy to nevzdávej...:)

Dřív jsem si dělal ze cvičení v posilovně, nebo z posilování částečně legraci (tedy aplikovaném na mě)... Bylo mi celkem "jasné", že nejrychleji zhubnu jednoduše tím, že se přestanu přejídat a začnu se pravidelně pohybovat-běhat. Běhat pomalu, někdy rychleji.. ale co možná nejvíc... Ale postupem času -- jednak asi i tím, že nejsem ideolog -- jsem musel svůj názor upravit.
Asi cokoliv, co člověk dělá pravidelně, s určitým cílem, s odhodláním a s nadšením nakonec přinese své plody. Podobně jako řada tibetských mnichů získává své osvícení pravidelným nošením dřeva a vody... tak se dá zhubnout ve fitku... nebo jen cvičením doma.

Před nedávnem jsem potkal jednoho začínajícího ... takového sympatického tlouštíka v posilovně...:). Snažil se být téměř neviditelným. Dokážu si představit, co ho to stálo odhodlání vyrazit a procházet se mezi stroji v matrixu ve World Class.., Co víc? Zkoušel s nimi pohybovat!! :).. Zrovna ten den, tam byli samí svalovci, kteří, pokud se jim při zvedání tyč činky pod vahou zátěže neprohýbá jako luk, tak nejsou spokojeni.. A pak já:). Evidentně cvičím intenzivně - vlastně neustálý kruhový tréning.. v jedné sérii cviků mám vloženou druhou, abych neměl žádné prostoje, a tak pořád dokola:)... Viděl jsem ho bezradného a tak jsem zpomalil a chvíli se s ním bavil. Snažil jsem se mu říci, že jsem začal hubnout ve výrazně vyšším věku a i z vyšších vah.. ale že to není důležité.. Taky, že jsem na začátku jenom běhal a taky si teď myslím, že to není důležité.. Důležité asi ani není, jestli "to" děláme efektivně, ale je nutné to nevzdávat!!!... Evidentně jsem ho potěšil.. i když jsem ho od té doby neviděl..:).


A tak se teď na podzim po menší běžecké pauze (=menší kilometráži) zase začínám víc soustředit na běhání, ale zároveň chci a musím svoje ochablé a staré tělo posilovat... Postupně se propracovávám záhadami jednotlivých nářadí, cviků.. Po tom roce cvičení mě místní odborníci, kteří ve fitku snad i spi.. [tzv. gym rats, tedy krysy:)]..  už začínají i zdravit.. Nejsem žádnej "džůjsr", tedy steroiďák:), ale zase už nejsem "soft tee" -- tedy čajíček a určité úsilí je i na mě viditelné...  Abych si lépe kontroloval nejen váhu, ale i tuk, tak jsem si objednal (podle rady) kaliperační kleště!!! OMG:).. tomu říkám dedikace, tomu já říkám pravé odhodlání staříka..

--- malá technická poznámka ----
Asi neexistuje levnější a zároveň velmi spolehlivý způsob kontroly hubnutí a měření tuků/svalů v těle, než jsou kaliperační kleště, přitom stojí necelé tři stovky a nedají se snadno obelhat... Jako statistika mě vždy potěší jednoduché metody - určení velikosti a váhy dinosaura podle jediné malé kosti, rychlosti běžce z doby odrazu-kontaktu s podložkou... a celkového množství tuku podle množství tukových řas měřených na několika místech. Ať žije statistika! :)
--- konec poznámky ---

Objednal jsem si proto ony kleště:) a Petr, který mi je přes e-shop prodal mi zároveň se zásilkou poslal i lístek se slovy .. "Honzo, nikdy to nevzdávej.." Upřimně mě to fakt potěšilo. Vydělal na mě jen pár korun a přesto mi poslal hezký povzbuzující osobní vzkaz... Motivační kruh se tak zase uzavřel:).

Po návratu z Košic jsem zase řešil resty a práci, která se v mezičase rozmnožila rychleji než octomilky. Na nějaké sofistikované "tréninky" není čas (ani je neumím), a tak aspoň pobíhám při venčení Deri a při přípravě výletů s mojí nejmilejší manželkou. Tentokrát jsem se rozhodl, že ji vezmu na výlet pražským Semmeringem, vystoupíme "Na Cibulce" a přes rozhlednu a nejhezčí části parku zamíříme domů do Stodůlek. V sobotu mi moje nejmilejší moc nevěřila, když jsem ji vedl na Smíchově na Severní nástupiště a čekali jsme na Pražský motoráček. Posadil jsem ji po směru jízdy ke správnému oknu.. a říkám hezky se dívej a foť. Ty dva viadukty jsou nádherný, zejména nájezdy na ně.. Co byste řekli? Zrovna v té chvíli k nám přišla jedna paní si pohladit Deri.. a moje nejmilejší je minula..:). A tak jsem nabízel, že dneska bude jistě krásné počasí, že můžeme alespoň z naší strany běžet okolo, podívat se na dolní a horní viadukt.. Ale marně.. Jsem teď doma známý pod krycím jménem "viadukt" a nikdo tam se mnou nechce:). Aspoň jsem tam vyrazil vyvenčit dceru a Deri a zítra si to zase prohlídnu po cestě do práce. Není to jednoduché být viaduktem.. Ale já to nevzdávám!

Všemu zdar! Podzimnímu pobíhání (viaduktům!) a ultra.. zvlášť!
12:)




15 komentářů:

  1. ... nejlepší náborový článek do World Class pro cílovou skupinu "běžci" ... Škoda je Tě pro statistiku, měl jsi se dát na PR a marketing ... jo a na tý posilovně fakt asi něco je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ... ja vetsinou pisu obecne "fitko", ale ted mi to uklouzlo..:)
      Myslim, ze to je uplne jedno kde kdo (a jestli vubec) cvici..Vetsina intenzivniho cviceni s vlastni vahou je urcite efektivnejsi.. Jak to ale neumim a na zacatku jsem nemel vubec zadnou silu.. tak "stroje" mi prisly jako dobra alternativa, abych se nezranil. A (ted) jiz nejmenovane misto:).. mam za rohem, muzu se tam umyt a stihnu to behem obeda ci v nejake pauze, kdy mi bezi velke vypocty... Takze sama pozitiva a socialni jistoty!
      Ja a naborovy clanek? ja a PR? .. Peto, vzdyt ja bych to tem lidem jen pokazil..:).. MSF! At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  2. Slova z karticky tesat do kamene a tetovat na hrudniky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) zname se.. neradi vzdavame.. :)
      Tak nasim bojum -- ZDAR! At se dari a at nam to beha! 12:)

      Vymazat
  3. To si člověk roky vědomě vštěpuje odolnost vůči reklamám a pak se kamarádi jen zmíní a už mám nutkání si koupit jakési kaliperační kleště :) Možná, kdyby mě včera děti nedonutily stoupnout v koupelně na váhu, ani bych o těch "nových" pěti kilech nevěděl... Ale ne, do posilovny mě nedostanete - více běhat se bude!
    Hezký fotky, nejvíc se mi líbí Deri hledící do údolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Karle!! Proboha.. ty nic nekupuj, ty se merit nijak nepotrebujes..!!
      To miluju ty nejstihlejsi a nejvychrtlejsi.. jeste by se mel ozvat Pavel, atd.. :)
      Jinak.. Deri je vzorne.. zrovna ji ukazuju a rikam.. Tak deri, to pod nama je najezd a jeden z viaduktu -- ted ses chytrejsi nez Tvoje panicka.. Ta to vubec nevidela!:)
      MSF! At nam to beha! Uvidime se ve Stromovce? Nakonec jsem si rekl, ze jaksi .. treningove.. a do poctu..:).. ze bych se tam zastavil..:)
      12:)

      Vymazat
    2. :) Máš pravdu, přeměřovat se nebudu, ale souvislost mezi v létě získaným pětikilem (teď opravdu nemyslím bankovku) a výrazně horším časem na Baroku i Šutru oproti loňsku, ta mi prostě uniknout nemohla...
      Ve Stromovce nebudu, užijte si to všichni... ale koukal jsem, že se do konce roku asi potkáme v Berouně :)

      Vymazat
    3. :) .. aspon ze u tebe je svet v poradku!:)
      Ach ty moje "dluhy"..:).. Ach ta moje spatna pamet..:)
      Jen doufam, ze letos zase nebudeme honit metry vertikalem v podmacenym a trhajicim se svahu.. Nebo se tam musim dostat driv, aby se moje srdce ochrance prirody tolik nermoutilo..:)
      MSF! A t nam to beha! 12:)

      Vymazat
  4. Nádhera, další krásná ukázka jak se radovat z maličkostí a jak takové drobnosti jako kleště, papírová kartička, zasvěcení Deri do tajů viaduktů atp. může projasnit život nejen autorovi, ale i čtenářům. :) díky moc. Jo a pěkný fotky, kam se hrabe ORWO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)... DIK! No Deri je vdecna.. Rikam ji, ze jdeme "pospojovat neurony":), aby si ujasnila jine cesticky, videla ty same veci z jine perspektivy.. a kdyz moje nejmilejsi manzelka uz nechtela ani slyset o viaduktech:), tak Deri.. Ta to nejen rada vyslechla, ale s jeste vetsi radosti tam se mnou sla, malem z te skaly spadla, jak si spojovala neurony:)..
      Jinak Orwo a Basf .. byly zakladni kameny moji predlistopadove (single) medialni prezentace.. Tesim se na pravy listopad, nase vyprava me naplnuje prijemnym strachem:)..
      Vsemu zdar! ultra a kamaradum.. zvlast! 12:)

      Vymazat
  5. Tak takhle sofistikovaně hubnout to už je na pováženou. Nezbývá než si znovu uvědomit, že Ty to s těmi cíli myslíš vždy vážně! No a ten Prokopák, kdy Deriva vidí město veliké jehož sláva.... to je pastva pro oči. Těším se v sobotu ve Stromovce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ... No zatim to moc sofistikovane neni.. ale snazim se.. "v ramci moznosti"..:).. ani ne tak hubnout, jako mit prehled..
      Hubnout zase zacnu! :).. Jak vime.. zacit je snadne.. To je stejne jako prestat kourit!:). Znam lidi, kteri zacali (ci prestali).. vic jak 20x..
      V sobotu se uvidime.. Tedy za sebe nevim.. v patek se budu snazit odstranit strnulost zad:).. pry bych nemel po tom behat.. Tak jsem si rekl, ze maraton pobezim.. ale pomaleji!! :)
      Jak rika velky J.Bartas.. kdyz mi to nepujde.. tak zpomalim!:)
      Tesim se na pivo v cili!!! 12:)

      Vymazat
  6. Krásný fotky podzimu a tvá pozitivní nálada sálající z článku mi vykouzlila úsměv na tváři. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) dik.. skoda, ze mi nevyjde ted ta podzimni navsteva.. nejak moc pracuju:)..
      Asi podvedomne vydelavam na bezecka akce "naprezrok:..:)
      MSF! At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  7. There is shocking news in the sports betting world.

    It has been said that every bettor must watch this,

    Watch this now or stop betting on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting ROBOT

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...