neděle 22. února 2009

Obrigado! Na Madě(i)ru!

Už těch závorek musím nechat (anebo je aspoň omezit), je to jako virus:)... V sobotu lehce po půlnoci jsme dorazili do Funchalu a samozřejmě nám ztratili kufry, tedy ztratili kufry s vecma děti a manželky. Moje sportovní taška s maratonkama, tričky apod. dorazila v pořádku. Však mě taky všichni milovali.:) Takže jsem v sobotu dopoledne místo sportování, obíhal hotel, volal na letiště a urgoval kufry. Když už to vypadalo, že budou všichni nuceni nosit moje věci a trika, objevily se kufry a já mohl jít běhat. Jenže, jenže, tady je teď karneval a byl už večer, všude tma, jediné osvětlené místa v přístavu a tak jsem běhal na promenádě kolem moře, kousek lidí poslouchali nějaký band a já běhal kolem cca 50 minut jako poděs:). Takže jsem aspoň splnil nějakou kilometráž, pak už se nedalo běhat, protože jsem je svým sportovním výkonem strh k chůzi podél moře a cesta byla nakonec pro běhání ucpaná.

Dneska po ránu jsme vyrazili na průzkum jedné z levad, to jsou takové důmyslně zavlažovací strouhy, které vedou z vrcholku kopců (většinou po vrstevnících) a slouží k zavlažování políček a plantáží a jsou dlouhé 10 i víc km. Plánoval jsem původně, že bych podél nich mohl běhat, ale ukázalo se, že jsou sice pěkně, řada z nich evokuje Indiána Jonese, alen já se svoji závrati, když mám jít (natož běžet?) po 30cm úzkém rantlíku nad šíleným srazem, tak mi to nedělá dobře..:).

viz foto:)...


Ale na turistiku super. Děti večer znavené a já nakonec nešel běhat (aspoň jsem zprovoznil wifi..), zase už byl zase pozdní večer a karnevalisti vyrazili opět do ulic. Ted už to snad nebude mít takovou intenzitu:). Zítra máme naplánovanou dlouhou skalní túru, tak si po návratu dám něco na závěr, aspoň 8-10km bych mohl, záleží na osvětlení a průvodech:).

Váha netuším, mořské potvory a ryby ve mě vždy evokují určitou (i když umírněnou) žravost plus víno taky nepatří k dietním nápojům, ale uvidíme:).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...