sobota 23. května 2009

Během konference (během ostrovem Brac)

Jak jsem předeslal nastal tradiční čas různých konferenci, ve středu časně z rána jsme celkem dobrodružné (Praha-Frankfurt-Curych-Split) s minimálními časy na přestup, nakonec jsme vše zvládli rychlosti blesku a ještě později odpoledne dorazili lodi na Brač.

Konference v jižních částech Evropy jsou vždy náročné, nejen tím teplem, mořem kolem, ale i tradiční pohostinnosti a vínem. Ale dál jsem si závazek, že po ránu vstanu (ať byla večeře či množství vína výrazně větší než bych chtěl -- či možná právě proto) a půjdu běhat. Světě zboř se, opravdu jsem vstal po 6 hodině a před 3/4 na 7 už jsem dupal po cestičkách vedoucích po pobřeží, a šplhal do koupcu nad městečkem Bol. Viz fota.

Až mě to zarazilo, že jsem opravdu vydržel, že jsem udělal, to, co jsem si precevzal:), bylo to náročné, ale v 8.30 jsem byl osprchován, nasnídán a připraven "konferencovat", přičemž jsem absolvoval 11km, teda ty první 2.5 byl fakt očistec:). Doslova:), ale stalo to za to!

Takže další den po ránu jsem si to zopakoval, tentokrát jsem ale vyběhl o chvilku déle a běžel o km dál:), takže jsem na úvodní sekci, kterou jsem musel řídit doslova "vbíhal".. Samozřejmě, jak jsem si bral jen malý kufírek, abych snadno stíhal všechny přestupy, tak jsem si musel vzít jen jedny boty a vzhledem k plánovaným aktivitám byla volba jasná, moje treningové MIZUNO:), pravda, vždy po ránu silné zaprášené jsem musel otírat a nejsou to právě "konferenční" boty:), ale na tom nesejde. Stejně jsem musel poslouchat, že jsem pako, protože běhám po ránu (opičím se po američanech??)... Nebo takové ty vlezlé komentáře, to bych neřekl, že se dá uběhnout maratón..trapný až na půdu:). Abych to zkrátil, už to naštěstí pozvolna opadá, já se nesnažím to nijak komentovat ani rozvádět, stejně tak mizí i "nadšení" mých spolupracovníků ke společnému běhu/treningu, takže vše je tak já má být!:)

Stezky celkem fest prašné, ale naštěstí po ránu minimální provoz, horko se ještě dalo snášet, ale ten pocit, kdy člověk jde ráno na snídani, krásně si před tím protáhl tělo, podíval se po ostrově:) a řada z lidí se teprve probouzí.. NEMÁ CHYBU!


Bilance tři nocí na ostrově: ČT 11km, PÁ 12km, SO 13km. Jsem zpět u pravidelného lehkého treningu a drobných radosti:), ani konference mě nezlomila!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...