pondělí 8. června 2009

Opakování, matka moudrosti :)

Jeden můj učitel neustále říkal, opakování matka moudrosti -- jak jsem dospíval, došel jsem k podobnému rčení ve variantě.. "není nad opakování -- zejména ve výuce jazyků, v sexu :).. a nyní dodávám v rekreačním běhu":).

I po těch pěti měsících, je to občas po ránu boj, vstát tak, aby člověk stihl tu ranní dávku emocí/endorfinu/sportu... Přinutit se jít běhat, obzvlášť v situaci, kdy hlava je plná starosti. Tehdy by si správné člověk měl říci, právě teď je NUTNE jít běhat. To všechno je jasné, i já na to vždy přijdu, ale zpravidla až po 30min běhu:). Nicméně i v těchto dnech jsem přes všechny problémy byl hrdý Budzes.

V neděli jsem dodal do sbírky 12km a zakončil tak týden s 54 (!), dnes po ránu začal tradičně 12. Po včerejšku to fakt byl boj s myslí [nějak mě zlobilo právě lýtko, ale strecing a iontak dělají své:)], takže dnešní relaxační běh nohy vyléčil, zítra musím:), protože ve středu mě zase čeká Itálie (stejně letiště, jenže tentokrát Milano), koukal jsem na mapu... relativně kousekje takový malý parčík, asi 2 km je něco většího:), tak zkusím vzít boty, v pátek ráno bych mohl stačit zabehackovat..:) Fakt musím držet a vydržet..

Dneska jsem se soustředil víc na potoky a běhal kolem nich, tak pár obrázku:). Jinak nálada skvělá, regenerace pomohla, krásné se mi běhalo a byl jsem rád, že jsem to (tradičně!) nevzdal. Byl jsem tak rozhozeny, že nemám ani dnešní váhové číslo-včera stejně 86.5.



PS. Dnes - v úterý jsem pokračoval, opět příjemných 12, hra světel v ranním údolí má neuvěřitelně kouzlo (možná je to těmi endorfiny:). .. Váha po 86.2

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...