pátek 26. června 2009

Zavřete oči, ja probíhám:).

Jak pan Donutil říká "Furt ve střehu" a "Pořád se něco děje", tak má naprostou pravdu. Super zážitek, ale postupně:). Tento víkend začal tradičními zmatky, kdy počasí a obecně povinnosti způsobily, že jsem ani v pondělí ani v úterý nemohl vyběhnout:(. Středa brzo ráno byla nehostinná, mrholilo, ale snažil jsem si vsugerovat ty pocity zamilovaných, jak se líbají v dešti a jako Fred (nebo jako blázni) tančí v lijáku.:)

Rozhodl jsem se ale obměnit trasu a tak jsem vyběhl do různých ne plně prozkoumaných cest a cestiček a našel zajímavé zpestření okruhu.


Nejdříve jsem vyběhl na obráceně vrcholky kopců směrem od železniční zastávky Holyně a objevil jsem nádherné stezky, škoda, že ta pěkná stezička končila na pasece a já v tom dešti neměl sílu jít zkoumat její pokračování (ale někdy příště jo!)..:).

Mezitím přestalo pršet a začalo opravdu lejt:), připadal jsem si jako len, když se mači, před tím než ho budou drhnout:). Ale vytrval jsem, kolečko ukončil až lehce u civilizace u zahrádek poblíž Barrandova a vrátil se zpět k Holyni. pokračoval dolů do Hlubočep a zpět domů. Ta radost:), když jsem dorazil domů, jednak nádherné číslo na Polaru (16.61km), jednak radost, že mám novou modifikací okruhu, a číslo na váze (85.9) dávalo zapomenout na obžerství při včerejší návštěvě rodičů:). Asi něco na tom tanci v dešti bude...

Další možný den na drobný běh byl zase až dnes (pátek). Už nepršelo, i když některé cesty v lese byly o to měkčí a klouzavějsi. Už jsem nezaváhal ani chvilku a běžel novější (cca 15km) okruh. Lesy se pařily, stejně jako já (běžecká mikina nakonec správné skončila kolem pasu). Tak si klidně běžím a v tom tichu je z horizontu přede mnou slyšet útržek rozechvělého hovoru, evidentně se nějaký mladý muž snaží přesvědčit svoji dívku k "lásky hrám"..:).

Když se ji zrovna snaží vysvětlovat, že tady jsou daleko od civilizace (což je pravda), kdo by tady co dělal (což je taky pravda), tak na scénu vbíhám já se slovy, nenechte se rušit, jen probíhám...:):)... Nádherná historka, která má ještě pokračování... Asi za 20 minut jsem se dostával při cestě zpět do podobných míst a tak jsem řekl, že to raději oběhnu po takové odbočce kousek spodem přes paseku..:):)... Ano správně tušíte, narazil jsem na onu dvojici opět, tentokrát jsem raději nic neříkal a zrychlil. Stejně jsem ale slyšel část rozhovoru s otázkou -- jestli to byl ten samej úchyl, nebo jestli tady nemají nějakej závod..:)..

Na cestě zpátky jsem u přebíhání tratě si vyfotil i přijíždějící vláček, se kterým se vždy snažím aspoň kousek cesty (bezúspěšně) závodit... Slovy mého kamaráda "čunase", není potřeba být první, stačí se zúčastnit.:)


Takže pořád se něco děje:)... Je pátek a tedy celkem 16.5+15=31.5km no nevím, jestli zítra 18.5 km dám, i když proč ne? Pokud nebude pršet, hola hola.. Dám to:).. To mi připomíná jednoho fitness trenéra u nás ve fitku, který tam drtí ty svoje klienty a řve "Franto dáš to"!:).. "Naser se a dáš to"..:).. A oni chudáci, žily naběhlé, namodrali to nakonec z posledních sil dají.. a On řekne, vždyť jsem to ty vole říkal, dáš to v pohodě..:).. takže dám to v pohodě, co? :)

PS. Dal jsem, ale zase tak jednoduché to nebylo, nechtělo se nechtělo:)... Taky jsem v poledne zjistil, že mi přivezli 4.5m3 dřeva, tak jsem si vozil a skládal jako blázen. Ale to ráno, když už jsem se odhodlal bylo krásný. Mlhy jak v Králi Šumavy, postupně se opona zvedla a bylo celkem hezky, no posuďte sami... Ale pozor, všemu navzdory jsem dodržel týdenní plán a mám opět krásných 50km.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...