pátek 12. června 2009

San Babila ore 20 un delitto inutile

Použil jsem titul levicové orientovaného filmu z roku 1976, který u nás šel pod nepřesným překladem Saň Babilo 20 hodin, abych naznačil jednu pozici v Miláně. :) Už jsem si z toho udělal téměř tradici:), že se snažím běhat i v cizích krajích, dnes to byl takový orientační běh historickým centrem města (ještě než se stačilo probudit), směrem k jedinému parku.

Kolem 7 hodiny ráno ulice v Milanu jsou ještě prázdné, zamířil jsem přes dva velké bulváry přes Piazza Duomo..

Za katedrálou právě vycházelo slunce, důkaz toho, že má správnou orientaci oltáře, náměstí, které je normálně plně lidí je liduprázdné..:)

Pokračoval jsem směrem k Piazza di Castello, kde je jedinny park, který byl aspoň trochu v dosahu, od univerzity asi 1.5km, ale zatím minimum aut a llidi, takže to bylo naprosto v pohodě:). Začátek parku a náměstí s historickými budovami, kolem už klasické (prašné) cestičky, kde budu dneska vyklusávat..Pocit opět skvělý (hlavně ta lenost a teplo po ránu nad kterými jsem zvítězil), v 9 už jsem zase pracoval:). Celkové 13km, takže na víkend mi zbývá jedno lehké proběhnutí, abych si držel svoji plánovanou dávku 50:).

PS. Po návratu v neděli ráno jsem dál zbývajících 13km v údolí, no nechtělo se po ránu, nechtělo:), ale dál. Číslo stejně --86.5 i přes jídla na konferenci a pozdní večeře:).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...