pondělí 20. července 2009

Rehabilitace prací

Jestliže jsem se začal léčit z krize šokem, tak asi správné je říci, že následná rehabilitace probíhá práci, jak na zahradě, tak všude jinde. Práce na zahradě má jednu velkou výhodu, když se ohlédnete, tak je za vama vidět:)!

Takhle třeba vypadá zrychlený příběh údržby živého habrového plotu, kde na začátku je roští a na konci celkem upraveny živý plot (zase to není třeba přehánět s těmi přísnými liniemi, že:)?).



Týden začal co do běhání stejně špatně, jako ten předchozí a vlastně i jako tento, který právě probíhá. Díky různým přesunům (: jsem neměl čas jít běhat až do pátku (!). Tentokrát mi řemeslníci posunuli čištění střechy na středu a čtvrtek, naštěstí ve čtvrtek v určitou dobu nepršelo a tak se stačila nejen střecha vyčistit od mechu a lyšejníků [je zase jako nová], ale i napustit penetrací. Nakonec jsem se ještě i já vypnul k vrcholnému výkonu a natřel štít a vchodovou část fasády bílou barvou, takže domeček zase vypadá jako z cukru. Přikládám své rychle foto, kde je vidět ještě spodní část střechy nečištěné a horní už očištěna, nepořádek že střechy všude, ale no už je to za mnou:).



Protože jsem ve čtvrtek pracoval do noci, tak jsem v pátek vyběhl poněkud později do už skoro bodajícího slunce, ale světě div se, dál jsem si nakonec 17.5km -- teď nevím, jestli mě hryzalo svědomí, nebo to nadšení:? Ale apo běhu bylo tradičně skvěle, i ta váha (85.3) ukazuje, že se stále držím a že plán zkusit ~80 do vánoc není zase tak úplně mrtvý:).

Páteční večerní přesun na chalupu už probíhal v bouřce, v noci průtrž mračen prověřila střechu a omyla chodníky. Bohužel ale lilo jako z konve celou sobotu, takže až nedělní ráno jistilo ve veojenskem prostoru relativně rychlých 12km. zase jsem se nedostal na plánovanou 50km za týden, ale musím přiznat, že by to v těchto podmínkách dokázal leda superman:) a to já rozhooodne nejsem:). Plánovat dál raději opatrně. Dnes je pondělí a z ranního běhání nakonec díky práci v práci sešlo:(, musím dodělat, co půjde. Jak říkala O'Harová, "I'll do it tomorrow. Tomorrow is another day!:)". Končím týden s 29.5km, lepší než rezatým drátem do oka a s pocitem, že snad už mám věci víc pod kontrolou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...