čtvrtek 5. února 2015

Zdání klame, aneb hrdý Budžes:)

V městské dopravě se mi stalo už opakovaně, že mi při cestě metrem nabízeli "mládežníci" místo k sezení. Poprvé mě to drobet překvapilo, ale v mžiku jsem měl jasno.. "Vychovaný děti!":)... Odpověď proto ze mě vylétla jako vlaštovka... "Moc děkuji, ale postojím... Asi vypadám už hodně opotřebovaně, ale zdání klame.. To já ještě vydržím spoustu hodin v kuse i běžet..:)"... Možná právě tenhle rozměr mě nejvíc fascinuje na ultra.. Relativně dost běžců vypadá úplně obyčejně, maminy od dětí, tátové od rodin, někteří i s bříškem, žádní Keňané.:).. a oni vydrží poskakovat a běžet celé hodiny.. To je neskutečně motivující.:)...
Podobné obrázky mám nalepené všude:)

Poslední lednový týden byl nádherně náročný. V práci zmatky znásobené různými přesuny -- byl jsem dva dny mimo Prahu a užíval si s dojetím promoce mé dcery -- s happy endem jak od Disneyho... Předstíral jsem začínající rýmu, abych mohl občas nenápadně otřít oko:)... Nicméně, po návratu do pracovního procesu, mi při pohledu na běžecký deníček srdce zaplakalo. Jak teď uběhnout 100+ týdně? Je čtvrtek, já mám jen 10.5km z pondělka a nemám s sebou běžecké oblečení...

Motivační krásné obrázky Andorry
V duchu počítám -- optimisté jsou prý nejhorší plánovači -- kdybych dneska běžel domů.. zítra dvojsměrka, v sobotu dlouhá, v neděli venčící.. Tak je to v kapse:)... Ovšem, znáte to .. kdyby bába měla ..xxx... tak by to byl dědek!:). Prostě, kdyby chyby.. znova si opakuji--vždyť tu nemám v práci s sebou běžecký věci!

Jenže, jak už jsem jednou ocitoval Halinu ... zoufalé ženy dělají zoufalé věci... a já, nadšený pobíhač, jsem přeci duší žena, ne? :)... Takže jsem důkladně prohlédl, co mám za věci v práci.. A v podstatě jsem se dostal do "běžeckého". Teda místo běžecké bundy mám na sobě starou silonku po synovi, co zůstala v práci při mé poslední "zavážce" charity... Zbytek je ze staršího běžeckého "rezervního" -- různě už potrhaného, co mám v práci pro nejhorší případy.. A tak navečer vybíhám přes Václavské náměstí oblečen v nové kolekci "diakonie Broumov":), ale co je důležité.. Udělal jsem první krok. Znáte to.. úplná pitomost, ale často ta nejdůležitější. Páteční dvojsměrka byla sice z náročnějších a tak přede mnou byla už jen sobotní hladová dlouhá..:)

Motivační krásné obrázky Andorry, single tracks
Brzo ráno po krátkém spánku mě vítá sluníčko, Deri štěká jako šílená, vidí, že jdeme běhat, ale že jsem sám bez holek.. To by vypadalo, že poběžíme rychleji, což se jí nechce. Uklidňuju ji, že to dneska rozhodně žádné závody nebudou (jako by si to nemohla pamatovat!, kdy jsme naposled nějak pelášili?). ..  Když ji po 11km vracím domů, tak při návratu do údolí bojuju nejen s jejím zoufalým štěkotem [=kam zas jdeš? Vždyť si tady můžeme spolu v klidu lehnout!:)] ale i se svými pochybnostmi... Je to opravdu nutný? ... JE! A tak běžím, občas upíjím trochu vody se šťávou, sluníčko se schovalo, chvílemi chumelí, chvílemi se zvedá silnější vítr.. Čas naprosto ztratil svůj rozměr. Najednou stojím na Ctiradovi, křičím svoje "Rondááááá"!!! A vím, že za hodinu něco jsem doma... Mám nádherný pocity, protože cítím vnitřní sílu, mohu si říci, že jsem hrdý Budžes...:)

Sákryš..:) ... Tohle bude něco:)
Ano, řekl jsem to správně v tom metru... asi už jsem hodně opotřebovaný, ale zdání klame! Ještě dokážu běžet v kuse hodně hodin..:). Jasně, na nějakých těch číslech asi tolik nesejde. Ale snažím se dostat do sebe ty pocity ... Mého úsilí a šťastného boje. Snažím se je uchovat stejně, jako jiní zavařují konzervy s jídlem... Vím proč... Bude to sakra potřeba!

Všemu zdar! Našemu úsilí, ať je jak chce pošetilé..ZDAR! A hlavně ať žije ultra v nás!
12:)





17 komentářů:

  1. Krásný fotky. Ta poslední je jako z Prokopáku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti dám jak z Prokopáku!!! Jsem si nablinkal do klávesnice....asi strýc Pavlov, nebo co... :) Hezky jedeš, jen tak dál. Jenda Bartas

      Vymazat
    2. Jako z Prokopáku, ale 1:100. :)

      Vymazat
    3. 2 Advid: ... ty provokatere!:)... Ja se na ty obrazky hor a prevyseni divam skoro kazdy den.. Abych se castecne // psychicky// aklimatizoval. Snazim se koukat na trat, postupne se divat na nazvy stanic.. Prijde snad i uceni pozic:) a delky/typu trate mezi stanicema.. ale na to je jeste spousta casu:)
      2 Honza B.: Dik, Tvoje rady, lonsky report.. Paloncovo poznamky.. to jsou moji pruvodci mezi Skyllou a Chalybdou, mezi uskalymi meho amaterismu, nezkusenosti, kombinovane s telesnou opotrebovanosti a netrenovanosti.. Ale vim, co chci.. a kdyz chces.. tak musis:)..
      MSF! Panove, at se dari!! 12:)

      Vymazat
  2. To, že Tě někdo pustí v MHD sednout může rovněž znamenat počínající oční vadu a s Tvojí vizáží to nemá nic společného :-))
    Musím ocenit Davidovu poznámku o kvalitách Prokopského údolí (i když ta fotka opravdu z něj není) - je vidět, že i na malém kousku zkrabatělé země mohou vyrůst běžci s velkými horskými ambicemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) .. ty jsi hodny clovek:).. Nicmene, prekladam si to jako (pravdomluvne) hodne deti..:). Tak jako tak, nase nadseni a touha casto nemusi uplne korespondovat s tim, jak to "vidi" okoli. Porad si rikam, ze co bude dulezite, bude to "ve mne".. To nastradane usili a odhodlani..
      Verim, ze ho snad bude dost..
      MSF! At zije Prokopske udoli! 12:)

      Vymazat
    2. Nebo vypadáš tak dobře, že se tě snaží sbalit a přijde jim to jako dobrý konverzační začátek :-D

      Vymazat
  3. Neměl bys tolik trénovat když pak vypadaš v dopravním prostředku tak strhaně :))
    Jak se v tom ta omladina má vyznat ? Visí na tyči sotva se drží kdyby byl v cajku tak přece bězí za tou tramvají, tak ho radši pustim :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je svata pravda.. Kdybych lepsi stihal, tak nekupuju OpenCard, ale beham do prace/z prace... V celoroku to v podstate zaplati dvoje boty:)
      No treba se tam malicko vic posunu..
      MSF! 12:)

      Vymazat
    2. Boty ti to sice zaplatí, ale zase je při té komutaci odrovnáš, takže na tom nic nevyděláš :-) Ať nám to běhá!

      Vymazat
    3. :).. no mas vlastne pravdu.. Clovek se na to muze divat jako na "rozpoctove neutralni" rozhodnuti..:).. Bud jezdim MHD nebo beham.. vyjde to v podstate na stejno:)
      Tak snad se zase nekdy potkame v Myslikovce.. Ja ted beham nejak nepravidelne a zoufale..:).. ale.. uz je videt svetlo na konci tunelu!!!!
      MSF! 12:)

      Vymazat
  4. Máš mu neskonalý obdiv...!
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jdi ty brepto!!
      Myslim, ze to nase usili -- myslim tim usili kazdeho z nas -- ma velkou cenu. Hlavne pro nas samotne. Tak at se ti podari zase v klidu behat!
      Vsemu zdar! 12:)

      Vymazat
  5. Honzo, vždyť víme, že se dá i přes nedostatek času běhat v noci ... tb - táta od rodiny, s bříškem, žádný Keňan (vydrží poskakovat celé hodiny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor NATO! tb je naprosty dabel:)...a poskakuje naprosto skvele.. Mimochodem, ta nocni bojovka byla naprosto skvela:). Diky! 12:)

      Vymazat
  6. "v nové kolekci 'diakonie Broumov':)" Dávím se smíchy a zbytky vítězného vína (denně za odměnu, že jsem se dožila večera v relativním zdraví a alespoň částečné příčetnosti) ... A s touhle přípravou ten spanking uštědříš oné Královně vydatný; ježíš, to bude nářez!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidim, ze jsme na tom stejne.. "vitezne vino"! :)
      Jsem sice doma za "alkoholika", ale to nevadi.. Pouzivam "benchmarkovou" metodu.. Alkoholik je ten, co pije vic jak ja:), silenec je ten, co dela vyrazne silenejsi veci nez ja:)..
      Jinak.. "Kralovna" je kralovna.. Hned se ji pokorne omlouvam za Tebe..:).. Aby na me nezanevrela.. Budu tam pri tom uplnku stat a koukat jako naprosty silenec.. v hlave mi jiste pobezi ten "film" meho predchoziho usili... Verim, ze to pomuze..
      MSF! 12:)

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...