neděle 5. dubna 2009

Honičky: hledání spravného pořadí

Tak mi utekl první týden po 1/2M a přes ty všechny honičky které mám bych snad mohl být spokojen. Definitivně jsem se přesunul s běháním ven, vyndal sluchátka z uši:) a začal postupně zvyšovat průměrné naběhané km. Nicméně se pořád vnitřně bojím, že to zvysuju pomalu, že naběhané km nebudou na plnej M stačit:(. Ale zase rozumnej člověk ve mne říká, klid Honzo, všeho do času, máš honičky v práci, doma a na zahradě, nedá se tak lehce sedět na tolika židlích, nebo jak amici trefně parafrázuji, tancovat na tolika svatbách [dancing on too many weddings - my říkáme posvíceních:)].

Takže jsem v sobotu musel na chalupě zprovoznit pergolu, ostříhat vistárií, pnoucí růže, natáhnout provizorní střechu [doufám, že už naposled, musím to vyřešit nějak permanentně, mám už jeden nápad:)], vyndat zahradní nábytek, zprovoznit oběh vody v jezírku a v potoce.. zkrátka 100+1 různých drobnosti, aspoň, že jsem při tom pobíhal po zahradě jako šílenec, takže určitý běh kolem byl:). Dneska jsem věděl, že musím zvolit obrácený postup. Šílený zahradník ve mě:) určitě zvládne nutné práce dodělat, než se změní počasí, po ránu jsem šel proto běhat. Promyslel jsem trasu c.1, před Strašicemi jsem zahnul na takovou malou cestičku do vojenského prostoru, kde jsem si celkové naběhal svých 18.5km[zaplatpanbu za Polár!], vrátil se, udělal oběd synovi a moji maličkosti a hned se vrhnul do zahradnických práci:).

Začínalo hřmít a tak přesazení stáleplodících jahod, zryti záhonu na letošní meziplodinu [cibuli], navození kompostu, urovnání a zasaženi cibule bylo jak olympijský pětiboj - rytí a pletí na čas, sprint s kolečkem, efektivní hrabání a sázení na krásu a rychlost:). No začaly padat první kapky a bouřka začala plně řádit za humny, když jsem dosázel a přesunul se dovnitř a začal uklízet a připravovat se na cestu domů. Takže poučení. Zahradničení mám zmáknuty na 1:), dokážu to rychle, dobře a efektivně, dokážu v tom překonat i neuvěřitelně rekordy, zatímco v běhu mám velké rezervy. Proto budu dělat vše v tomto gardu. Nejdřív běhat, potom zahrada a ostatní činnosti. Herdek, to by v tom byl čert, musím čas na běhání uchránit.. Já jak jsem na zahradě [2.500m2 povětšinou okrasné zahrady], tak je furt všude tolik práce, jak jednu dokončím už vidím další, že bych nikdy neměl po práci a čas na běhání:). I když mě baví obojí, jak práce na zahradě, tak i běhání. Abe běhání je taková zatím slabá květinka a tak ji musím pilně zalévat, okopávat a vůbec ji veskrze chránit:).

1 komentář:

  1. Příloví "nejdřív práce, pak zábava" je prostě nutné obrátit :-)

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...