středa 29. dubna 2009

Ustřed:) ní téma je stále tabu

Tak nějak bych stručně nazval uplynulé dva dny (úterý a středu), které nakonec přes všechny problémy proběhly standardním ranním 12km kolečkem v nejmenovaném údolí:).

Dnes to bylo o to těžší, že jsem si včera užíval s Mordym v restauraci neuvěřitelných hodu a pití, takže ráno se nechtělo a dusalo se mi nějak "těžce":). Ale konec dobrý-všechno dobře! Čísla po nejsou tak zářivá 87kg (někde se to obžerství projevit musí:(), ale směr je jasné daň a to dolů!!!:)

Ted mě čeká výlet do Amsterdamu s moji drahou a nejlepší.. [jasné slunéčko:)] manželkou:), takže nic moc nepoběhám, spíš se budu těšit na neděli, kdy zpět a půjdu zaběhat a budu se mentálně připravovat na maratón za týden. Pokoru v sobě mám, tak teď využít tu vytrvalost a snad i houževnatost. Kolegové v práci, který vědí o mém šíleném plánu mě pořád nutí, abych všech dodělal do 10.5, protože ...:). No já doufám, že vše bude pokračovat i po dní D, s tím rozdílem, že maratón budu mít zdárně za sebou.

PS. Duben končím s krásným číslem 222km, celkově od ledna 592:).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...