neděle 4. listopadu 2012

Kungfu Panda, tedy vlastně Kungfu Lama

Jaký já jsem trouba!! Mnohokrát jsem si tady naběhl a vím, že jakmile něco řeknu, jsem za to vzápětí po zásluze odměněn/potrestán. Kdybych držel ústa nebo aspoň hubu:).. RVM tu měl posledně takovou milou poznámku, že on vlastně s batůžkem nemůže běhat, protože by furt něco zapomínal -- no  a já si dovolil "mazáckou" odpověď, že to nevadí, že by zapomenul jednou a podruhé by si na to dal sakra pozor!:) A taky že jo, hned se mi to stalo ve čtvrtek..

Už najedený, balím ráno do práce batůžek a říkám si, už jim normálně, kdoví, jak to vyjde v těch zmatcích dalších dnů, sice mám práci do pozdního odpoledne, ale zkusím dvojsměrku (zabalit na ní je dle mých slov "brnkačka")... Jenže já hlupák starý, hlava děravá, berlu mrazilku.. tedy co to povídám, moji skvělou čelovku,.. jsem nechal doma.. Zjistil jsem to až v práci a až těsně před "výběhem", který se díky aktivnímu zlepšovatelskému hnutí, široké iniciativě mých soudruhu posunul až výrazněji za pátou hodinu odpolední a navíc -- zapomněl jsem, že se posunul čas, k tomu zataženo.. no bude v Prokopáku pod stromy tma.. no jako v pytli.. a taky byla.

Ale co.. Běžím si tedy tmavým Prokopákem vlastně po paměti.. tápu, a ťapu nohama, jak terénní slepička.. Ochladilo se a jak dýchám nosem, tak v tom chladném vzduchu cítím tlející listí a všechny vůně podzimního údolí..Všechny starosti už jsem nechal za sebou, v batůžku na zádech mi s drobným klepáním miska od jídla připomíná, že špagety, co jsem si vzal z domova s sebou byly opravdu dobré, ..:).. Prostě až tu šílenou tmu, skvělá pohodička..

Pomalu začínám i v té tmě běžet na volnoběh, přeneseně se dívám zezhora na sebe, jak tam dole v té tmě legračně poskakuju a snažím se rozpomenou z rána na pozice jednotlivých kaluží [marně!! Hlava už mi neslouží a jak říkám, běžím na volnoběh a tak mám běh i s droubnou sprchou:)]. Najednou můj - ledovým vzduchem pročištěny nos -- zachytí naprosto jasnou pachovou stopu. Nechtěl bych se pouštět do dlouhých diskusí o typu, ale cítím nějakou mužskou vodu po holení nebo neodorant... Něco, co sem (ani ve velmi jemně esencí) vůbec nepatří, ale neslyším žádné zvuky, nikde žádné postavičky, žádné světélko a tak zpozorním..

No za zatáčkou, za tunelem se pachová stopa stává trochu zřetelnější a vtom na mě někdo vyskočí zpoza rohu a udělá takové BAF! Jak jsem byl napnutej a soustředenej, tak částečně uklouznu, částečně vyskočím tím samým směrem s výkřikem asi jako HUUU.. S rukou dopředu napnutou, podobně asi jako když se Neo v matrixu snaží zadržet kulky, nebo kungfu bojovník se připravuje na větší šťouchání. A zaujmu obranný postoj k boji.:). To vtipálek (řekl bych že vtipálek) se děsně lekl. Vykřikl, to já jen tak z legrace.. to není útok..:), a já, jako bych prošel nějakým kurzem, změním polohu, opatrně udělám několik úkroku stranou, vlevo a vzad (v "bojové" poloze). V tom silném šeru to mohlo vypadat i profesionálně, chlapík vyděšeně couval... A jak jsem naučen z filmu a knížek odpovím "drsňáky":).. tak jo, ale žádný vopičky!:) .. přejdu kolem a zase se rozběhnu. Adrenalin všude, ovšem po pár metrech běhu je situace obrácená a mám problémy zadržovat smích nad tim, jak jsem dělal kungfu v nočním Prokopáku..

Jjo, tak tohle bych asi nikdy nečekal, nikdy ale neříkám už raději nikdy..A žádný mazácky poznámky! A příště čelovku! :)

Zážitkům a běhu zdar! Ultra zvlášť! MSF! 12:)

31 komentářů:

  1. To nemá chybu.:) Jestli vy s Martinou nesoutěžite o nejvtipnejsi historku.:-)

    A v tom bojovém naladění jsi zapomněl na nadpis.:)

    OdpovědětVymazat
  2. :) už jsem to opravil..
    tedy takovýhle šoky snad radši ne.. MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. :)))) Tak to je luxusni! Ale tys nad nim nahodou paradne vyhral - prozradil se parfemem - vedel jsi o nem driv, nez bafnul! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No znas to, jak bezis v chladnym vzduchu, tak za chvili citis i malo znatelne pachy:), skoro, jako "lovec"..:)
      No to me zachranilo, jinak bych s sebou flaknul:) a mozna dostal i infarkt.. Lidi jsou pitomci ve tme na nekoho bafat..MSF! 12:)

      Vymazat
  4. Měl jsi říct: "Hasta la vista, baby." :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jjo, me taky napadla cela rada prupovidek. ale byl jsem rad, ze jsem to zvladnul a jeste vypadal, jako ostry chlapik:).

      Vymazat
  5. No já tam obvykle taky běhám bez čelovky (vzadu mívám blikačku), obvykle se dá rozkoukat. Naštěstí na mě ale obvykle nikdo nebafe. Jedno bafnutí jsem zažil už před lety, ta dotyčná se tehdy obávala přepadení a rozhodla se, že nejlepší obrana je útok. No ale přežil jsem to tehdy bez úhony. Já i prádlo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos rekl presne. Taky jsem uhajil cisty trenyrky:) a ani jsem sebou neplacnul na zem... No to by me uplne dostalo, kdyby nekdo, kdo se sam boji na me preventivne bafnul:).

      Vymazat
  6. haha, to je dobry! ale zazit bych to nechtela...ale je fakt,ze cichove vjemy funguji dobre - uz mam par takovych zkusenosti za sebou - zatim to byl jen pach cigarety, ktery prozradil, ze je krome mne jeste nekdo jiny v lese....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, jak clovek nekouri a bezi chvili.. nastesti citis i malo znatelny vune a pachy. No jsou to soky.. ted se tomu smeju, ale v te chvili? No .. furt ve strehu! MSF! 12:)

      Vymazat
  7. Parádní historka! :D Připomnělo mi to, jeden můj běh v lese, kdy jsem doběhl ke studánce se napít. U té seděla nějaká neznámá osoba, která si tam cosi četla. Byla snad doslova politá takovým tím hrozně sladkým parfémem, kterej pronikne snad i metrem betonu. No nedalo se tam dejchat, tak jsem pádil pryč, ale cítil jsem to asi ještě dalších 300 metrů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silny parfemy? To znam z leta!!! jednou v sobotnim odpoledni jsem radsi obehnul obloukem kritickou oblast a stoupal srazem nahoru... protoze prede mnou jela s kocarkem skupinka, ktera byla uz na 50m citit tak, ze jsem se bal, ze by to na bliz se mnou svihlo:). Koneckoncu, kopce jsou potreba behat, ne? :)
      MSF! 12:)

      Vymazat
  8. No povedená taškařice. Já zase pro změnu dneska málem zakopnul o vožralu, co se válel na chodníku namotanej do kola. Na poslední chvíli jsem uskočil,zpomalil a když jsem zjistil, že je jen na plech, tak jsem ladně pokračoval. No začíná to noční běhání nějak nabírat na grádech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdyt to rikam!!! Zazivame plus minus stejny veci.. Nocni behani bez celovky zacina byt velkej adrenalin. Opilci, bafajici pitomci... Cekam, co bude dalsi?
      At zije svetlo! Aspon to prenosne.:)

      Vymazat
  9. To jsou teda situace. Minulej mesic v Rakousku se ze tmy a mlhy na me uplne necekane vyritil neosvetlenej cyklista. Taky jsem jenom udelala HUU. Takze bez celovky (a toaletniho papiru) ja uz ani s vodpadkama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)... Presne. Chce se mi jen zopakovat znamy slogan (kreditni karty America Expess).. "never leave home without it!"..
      Plati pro celovku a toaletni papir!:)
      MSF!

      Vymazat
    2. Tak bez toaleťáku nevyrážím ani za světla :-) Je to nejdůležitější výbava běžce.

      Vymazat
    3. Dekuju!!! Od mladsich rohle priznani obzvlast potesi.. Nejsem v tom sam.:)
      Rikam tomu papirek posledni zachrany:). MSF!

      Vymazat
    4. Toaletak nemam, za 2-3 balicky jemnych kapesnicku ano :-)
      S prichuti :-D

      Vymazat
    5. No, papirek, papirek - v mem podani je to spis role posledni zachrany... resp 2 mensi rulicky, kazda v jiny kapsicce, aby zustaly suchy a pripraveny k pouziti.
      Jinak veliky dilema je reflexni vesta: vecer samozrejme na silnici potreba, ale pro nepozorovany vypady do krovi ne uplne vhodna.

      Vymazat
    6. Koukam, ze mi delate samou radost. Uz nejsem doma za exota:).
      2 April: U me prevlada zasada.. "Safety first!":). MSF!

      Vymazat
    7. no já bych vestu zespoda pošil maskáčem a pak ji převracel :))

      Vymazat
    8. To bych bohuzel nestihla: casto tak tak zachranuju klice a mobil pred pocuranim....

      Vymazat
  10. Skvělej zážitek a hlaška "a hlavně žádné opičky " no to nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vsak tvoje prihody s dorazejicim psem a s dorazejicim majitelem jsou take akcni, mozna az moc..:)
      Tu hlasku si pamatuju z nekolika mist a uz tehdy me zaujala, pry ji pozivali representanti drsne skoly americke detektivky:) a proto ze me sama vyklouzla. Ovsem potom jsem se tomu hned musel smat..
      At se dari! 12:)

      Vymazat
  11. Já čelovku nezapomněl. Jenže jsem v lese potkal dogu, té se čelovka vůůůbec nelíbila. Naštěstí měla obojek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na obojku reminek, na jehoz konci ruku majitele?

      Vymazat
    2. koukam, jeste divocejsi zazitky!!! No hlavne, ze jsme v poradku dobehli domu.. Takovyhle soky, radsi ne.. MSF! 12:)

      Vymazat
  12. Ako som to cital, uz som si myslel, ze si dostal cez drzku. To su ale fakt blbe vtipy od ludi...Zacni bravat so sebou aj Deri. Ja som takto v noci vo Philadelphii braval vlciaka - to bolo win-win - on bol velmi rad, ze ho niekto zobral von a ja som mal zase skvelu ochranku. Mohol som sa vybrat aj tam, kam sa normalne bieli neodvazili a vsetci cernosi len tak ustupovali, ked sme isli. No radost!
    Inac, proti takymto vtipalkom by ti ani celovka velmi nepomohla - to skor oni by teba lepsie videli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepsi byla odpoved moji dcery.. ja uz bych mela vyndanej peprak a jen by to udelalo pssssssssssss.:) .. a zase bych bezela dal..:).
      MSF!

      Vymazat
    2. No jo, to sme vymysleli uz aj na tych psov. Asi si fakt pojdem kupit ten peprak :)

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...