pondělí 21. října 2013

Tak .. Tak určitě...:)

TAK .. je kouzelné slovíčko.. nejen sportovci, že :) ho hojně používají, ale i my ostatní rádi často začneme svoji odpověď pomoci kouzelného.. TAK... Hodí se to.. získám čas, abych si uvědomil, o co vlastně jde a na čem záleží...

A TAK jsem se -- asi jako každý -- trochu trápil s motivací. On je problém většinou v tom, když je člověk oslabený, ať už nějakou únavou/nemocí nebo jenom tím, že hodně lidí kolem šíří různé negativní vlny, nebo jednoduše blbou náladu..:)..To se výrazně hůř bojuje se vším..

Slyším ty různé blbosti, že jsem začal běhat pozdě..že běhám špatně..že už to se mnou vlastně půjde jen k horšímu..:)... Když už, už by to na mě snad přeskočilo, vzpomenu si v nadcházejícím chladu na ledového muže, kamaráda Machyho.. který ví, že rozdíl mezi teplotou těla a ledové vody je řádově 30C. Nedá se nad tím rozdílem dlouhodobě zvítězit:).. ale dá se s tím bojovat!!
Stejně tak je jasné, že čas nikdo nezastaví.. ale ten rozměr boje a běhu proti proudu času má svůj dostatečný étos... Ovšem mně se do toho vždy připlete ten veselý rozměr, který to celé posune na správné místo.. :)

TAK jsem ke konci minulého týdne v nádherném večeru se vracel kolem rybníka s Deri už na vodítku.. Tedy ona vodítko v hubě a provokativně zrychluje (mrcha), aby ti lidé kolem jasně viděli, kdo je rychlejší a kdo koho venčí/trénuje..:). Poetický večer...Witty by jistě řekl něco, jako že se vlahý vzduch v zapadajícím slunci chvěl tisícem odlesků.. Já jen pro úplnost dodám, že ty odlesky, byl "létající protein" :), všude samý komár a muška (výlov rybníků a vlahý podvečer to jen násobí)...

Protože Deri neustále na mě otáčí hlavu, abych na ní mluvil, a chválil ji, jak pěkně běží.. a TAK v návalu radosti začínám chválit Deri... V tom vdechnu celý oblak drobného hmyzu a nějakého toho komára:).. Pochopitelně musím zastavit a začínám šíleně kašlat.. Skoro jako by se moje plíce chystaly podívat ven, co se tam děje zajímavého:). Kousek na lavičce sedí člověk, asi v mém věku či starší, výrazně silnější a kouří... Hned ten můj (téměř tuberácký) kašel spojuje s tím, že jsem patrně kuřák, který začíná sportovat a okamžitě mi říká, že to není dobře!!! Že tlustý, co zhubli a kuřáci, co přestali kouřit, už nikdy nenašli svoji rovnováhu:)! Ať neblbnu a nedělám žádný šílený změny, že to nemá smysl... Na to se nedá nic odpovědět, než přitakat.. "TAK určitě"..:), ostatně, já žádný šílený změny nedělám, že?:)

V pondělí po ránu jej potkávám znova.. Dávám auto do servisu (na výměnu kol) a běžím do práce. Na chodníku potkávám postavu, která kašle nezaměnitelným ranním kuřáckým kašlem, ovšem sama je zahalena v cigaretovém dýmu:).. Tentokrát žádný hmyz ve vzduchu, já si hezky běžím, ale nedá mi to a zastavím.. a on říká.. "TAK koukám, už jste to nějak překonal, to mě to teď sejmulo.. asi bych měl přestat a taky začít sportovat..:)..".. Nedokážu mu lhát.. přiznávám, že jsem sice kdysi -- před víc jak lety dvaceti pěti -- kouřil, ale to je dávno pryč.. A jemu se rozjasnila tvář a řekl jen s úsměvem.. "Ach TÁÁK! :)".. TAK to zase nebudu s tím sportem nijak přehánět..:)

A na dnešní přání moji maminky, že doufá, že s padesátkou dostnu rozum a s tím běháním už přestanu, že?.. Odpovídám už ze zvyku.. TAK určitě... NE!!! :)

Někdy to nejde, někdy to třeba i bolí, ale cítím, že to patří ke mně.. Za chvíli se převléknu, obleču na sebe hábky a vyrazím směrem domů... Vím, že prvních pár kroků mi to vůbec nepůjde.. Budu tam přes Václavák poskakovat jak raněná srna:), nohy přesezené, bolavé, ale... vím, že pokud vydržím a poběžím...tak všechny tyhle problémy zmizí a zůstane jen čistá radost...

Běhu zdar! Naším bojům a ultra zvlášť! TAK určitě..:)...12:)

11 komentářů:

  1. Vy jste skvela dvojka. Uz vidim, jak se Deri pred koncem treninku zakousava do voditka, aby si trochu priskrtila kyslik. To jsou takove az Zatopkovske metody :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. machy.. Deri je chytra mrcha.. ona si chytne tu snuru, co drzim ja.. tim padem na tahne primo snuru, zadny obojek s tim nema co delat:).. a v to chvili ona je ten, co tahne a ona je ten, co venci:)...
      Ale ze me timhle zpusobem casto zene, stejne jako se honil Zatopek, o tom zadna:)..

      MSF! 12:)

      Vymazat
  2. Honzo, můžu Tě o něco poprosit? Přestaň tyhle články psát !!! Dvakrát jsem se málem smíchy udusil. A nejhorší je, že jsme na tom občas stejně. Kolikrát už jsem vysvětloval, že ty kolena sice bolely, ale nyní (kvůli běhu) nebolí a že nyní sice funím jako prase, ale ty čtyři patra domů za 30 vteřin furt dám.

    TAK ať nám to běhá. Ä bojuj !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz .. kdyz ja si musim ty drobne stripky pro me milych zazitku nejak uchovat.. Asi to znas, jak se zacnes bavit s domorodci:), tak se vetsinou neco "stane"..
      MSF! 12:)

      Vymazat
  3. Honzo, opožděně, ale přece: Všechno nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DIK, jenze jsi napred..:)... Mopc dekuji.. 28.10 -- kvuli takovym jako jsem ja se drzi statni svatek:)... MSF! 12:)

      Vymazat
  4. Tak ja doufam že ten rozum nedostaneš protože jinak bych v tom zustal sám :))
    Jinak pripomínáš mi jednoho co sem znával ten taky řikal to první pivo mě nikdy nechutna a vim že po třetím to přejde :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Taky mam presny mereni... kdo pije vic jak ja.. je temer alkoholik... :)., apod.:)
      No verim, ze me to neprejde.. jsem tezkej zavislak:). MSF! 12:)

      Vymazat
  5. TAK jsi me zase dostal, ty srno jedna ranena! Uz nemusim psat svuj blog, staci cist ten tvuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to snad ne:).. ja si vzdy prosvistim anglictinu.. to mi nemuzes udelat:)..12:)

      Vymazat
    2. Tak určitě by byla škoda, kdybyste přestali psát oba dva. Ať vás to ani nenapadne! :)

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...