neděle 5. dubna 2015

Všechno při starém... aneb nic nového.. žádné deprese..:)

Pro jistotu, abych předešel nějakým nedorozuměním, hned na začátek dodávám, že chmury i deprese se mi léta úspěšně vyhýbají (ťuk-ťuk). Můj poslední příspěvek měl spíš naznačit nikoliv pochybnosti nebo problémy, ale stupeň mého odhodlání...a připomenout mi to, až bude potřeba:).

Minulý týden jsem po dentálním chirurgickém zákroku neběhal (jen) dva dny, což ve čtvrtek paní doktorka ocenila slovy, že v tom případě se hojím jako Wolverine:), protože jsem měl být celý týden v klidu (!). No štěp v dásni se ujal, ale prý se to bude hojit maličko déle díky mým vylomeninám, nicméně už můžu oficiálně běhat:). Nějak jsem s tím už počítal [a běhal stejně:)] a tak jsem PV a PZ dopředu slíbil, že si na Zelený čtvrtek zopakujeme vydařenou noční akci z Berouna... Paní doktorce jsem poděkoval za pochopení a zmínil jsem se jemně, že dnes večer tedy poběžím s kamarády z Berouna.

To vyvolalo zajímavou reakci.. 1) Pochopitelně moje nejmilejší manželka byla velmi oceněna, skoro jako svatá žena:)... [některé moje kamarádky otevřeně přiznaly, že kdyby mě měly doma, že by mě asi mlátily:)] a za 2) byl jsem hned objednán na další (pro změnu zase laserový) zákrok. Čirou náhodou pár dní před květnovým ŠUTRem. Říkám, že bych po dvou dnech potřeboval běžet cca 54km... Dozvěděl jsem se, že když vědí, že neberu růžové prášky, tak to v mém případě bude v pohodě:)... Cituji "bude to nepříjemný, bude vás to bolet, ale jinak nic zvláštního"... A tak divně se na mě podívaly.. Připadal jsem si, jako když si kupuji abonentní vstupenku do SM salónu:)...

Tak či tak se večer setkáváme s PZ na Smíchově, t-bird už sedí ve vlaku a drží místa... A já si připadám jak kastelán na hradě;). Chlapci natěšení jak děti na Ježíška -- že si prý jistě budu pamatovat cestu.. (OMG!) a tak se stává kozel zahradníkem neboli bludička navigátorem. Ale k překvapení všech -- ono to funguje.. :)...Dokonce dávám k lepšímu i vrcholné zkratky Tomáše podle trati v Zadní Třebáni:). Pomůckou mi při mém navigačním úsilí byly tradičně značky piva na vývěsních štítech hospod:). Říkám, tady u Staropramenu rovně... U Svijan doprava!!:).. A tak je citlivě vedu kolem hospůdky "U Máni" v Třebáni:), neomylně mířím na most a do podchodu.. Cítím se téměř jako "adventure" navigátor:), bez zaváhání je vedu už k "tradiční zastávce" na pivo na cca 19km. Jak zastávka dostavníku na Divokém Západě, ještě bych mohl skřípat jízdenky, nebo vykřikovat..."Strong ale for all my man and fresh horses!":) ... Teprve druhé zastavení, ale už jsme za stálé hosty. Zase je potřeba přiznat, že se zapnutými čelovkami jsme nepřehlédnutelná skupinka a konkrétně moji maličkost si tu velmi dobře pamatují:).

Pavel Z. později naše zastavení komentoval cimrmanovským absolutním rýmem.. "Běžci v letech pijí v Letech". Ovšem jak mapka naznačuje.. bylo to už v Dobřichovicích :). S chlapci, co spolu tak různě pobíháme, jsme se jednoznačně shodli na tom, že je to skvělá hospůdka, i když maličko z ruky. Nicméně, t-bird pravil, že v létě navečer bychom to kvůli té zastávce mohli a měli běhat pravidelně..:)... No nevím nevím.. už teď prohlásila moje nejmilejší manželka, jasné slunéčko, že by nám klidně dala peníze na zpáteční jízdenky, abychom nemuseli běžet domů:).

Tradičně velmi podařená společenská akce. U Pavla v autě na Smíchovském nádraží na nás čeká cílové pivo.. T-bird běží směr Vinohrady.. Já vědom si toho, že brzo ráno dávám písemku a zkouším, využívám Pavlovy nabídky na odvoz a tak těsně před 2h jsem v posteli.. ranní venčení v 6:30 s nadšenou Deri, má své kouzlo.. Slibuji jí krátké proběhnutí navečer a mizím do práce.

Ať to vypadalo minulý čtvrtek jakkoliv... Je to typický -- je potřeba věřit v dobré konce! .. a ono to nějak (=dobře) dopadne:).. Týden končím nakonec i výrazněji přes 100k, i společenská akce se podařila:). Přes víkend jsem dodělal neskutečně věcí na domě a v zahradě...

Jaro je tu! Veselé Velikonoce! Všemu zdar! Ultra zvlášť!:)
12:)

PS. Ještě mi někdo z mých známých řekne něco o tom, že má depku, nebo že má nějaké problémy s běháním, s motivací.. Tak ho fakt praštím! Nerouhejte se. Daří se vám skvěle, roupama nevíte, co dělat a zbytečně blbnete! Když vás nebaví běhat, jezděte na kole, nebo hrajte třeba piškvorky:), dělejte, co vás baví...


JE JARO!!! :)

17 komentářů:

  1. Motivační text, díky, beru psy a běžím dolů k Berounce na pivo!
    Před vyběhnutím ale ještě dvě poznámky: 1) ten srub je skutečně ještě v Letech; 2) kousek od něj, ul. Dobřichovická, je letovský pivovar MMX - myslím, že je hřích jej při vašich průbězich opomíjet ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) .. Ovsem to mam radost! Pavluv rym tedy plati!!:)
      No ja ted se vratil z kratkeho "ocistneho" behu...:).. Pri frekvenci nasich prubehu je docela mozny, ze se nekde potkame!:)
      At se dari! 12:)

      Vymazat
    2. Nedělní večerní proběhnutí i pivo skutečně sedlo, ještě jednou díky za motivaci. Jinak, pokud budete zase někdy plánovat cestu kolem, rád vás případně na jejím kousku doprovodím :)

      Vymazat
    3. :) .. Slovy hokejistu.. "Tak urcite"..:)
      Tedy rad bych, ale doba je desne dynamicka, prace hodne.. nejake ty zavody prede mnou:)... Pracovni povinnosti a dum a zahrada.. ale .. ona je tam ta linka "Beroun-Praha"..:).. nejak dostane.. Tak na shledani..
      MSF! 12:)

      Vymazat
  2. Tyto pivní běhy pražských centristů prostě nemají chybu o to víc mě mrzí moje absence při berounském repete. Jen jestlipak jste dostatečně vzpomněli na Dr Ptáčka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Nomen omen!:).. Samozrejme jsme -- tedy casteji ja.. bezeli od cedule k ceduli, prenesene od patniku k patniku:).. a jako pejskove znackovali cestu:)
      Urcite zase nejaky "pragocentricky" vylet za pivem udelame:).. moznosti je neskutecne mnoho.. Ja se nebojim, vsak vy uz zase neco vymyslite..:)
      MSF! At se dari! 12:)

      Vymazat
  3. Ta zastávka na 19. byla skvělá, nejen po stránce doplnění tekutin a iontů, ale i morální podpory. Tentokrát se už štamgasti nedivili a tvářili se, jako by nás čekali. Vlastně první neoficiální fan club iTB. tb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. bylo skvely, ze jsi zazil tu atmosferu.. Takze i kdyz jsme to bezeli "per partes", aneb "po castech" :), tak to bylo stejne, jako bychom to bezeli vsichni spolecne..
      Myslim, ze myslenka -- misto obycejneho sezeni v hospode pri tom popobehnout.. je naprosto skvela.. A v Cechach ma sanci na masove rozsireni:).
      MSF! 12:)

      Vymazat
  4. Koukám, že navigaci máte opravdu vyladěnou :) U Budvaru jste to určitě brali velikým obloukem mimo nebo alespoň obrátili pohled na opačnou stranu a občerstvovací zastávky konali jen tam, kde byl štít Pilsner Urquell :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Aaaa Plzen se ozvala:)...
      No Karle, jak j videt z ilustracnich obrazku.. doprovazelo nas povestne plzenske pivo i do Berouna, v tom skvelem srubu maji piv vicero, ja pro jistotu zustal u PU, a stejne bylo i cilove pivo:)..
      I kdyz.. zase nekriticky musim rici.. zalezi na vzdalenosti:).. Za urcitych podminek se budu tesit i na (echt) americke pivo:)..Priznani je polehcujici okolnost.. verim, ze me nebudete lyncovat! MSF! 12:)

      Vymazat
    2. Vždyť já také zase tak velký patriot nejsem a třeba v Auburnu bych si s chutí dal nějaký americký "ejl" :)
      Ať se daří!

      Vymazat
    3. :) pravdu dis! Pokud by to bylo potreba, v cili legendarnich behu vypuji i americkeho budvajzra:).. a to nema s pivem nic spolecnyho:). Tak na to pivo v cili!! 12:)

      Vymazat
  5. Máš recht, protože jsme zatím spolu, zatím živí - aneb radujme se, veselme se, vyserme se na deprese!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) lip bych to nerekl.. Samozrejme, jsou tezke zivotni situace -- a to prosim je neco jineho... Ale takove ty ruzne "stezovani", co slysim kolem sebe a co je jich ted na vagony.. no nezlobte se na me.. to jsou uplne hovadiny:)..:)
      Tady se mi vzdy vybavi oblibeny citat ze Saturnina: "Prožíváme-li delší dobu idylu, přestaneme ji vnímat a osud by nám prokázal neocenitelnou službu, kdyby nás popadl za límec a vyhodil dočasně na mráz. Pak bychom nevzpomínali na to, že kamna trochu kouřila, nýbrž na to, že hřála. A na to, že bylo ostatně v naší moci aby jenom hřála."
      Proste.. radost az na kost!:)
      MSF! 12:)

      Vymazat
    2. ...teď, po pár dnech strávených na JIPce, zcela souhlasím s Jitkou i s tebou...:-)
      Ať se daří, ať to běhá!
      R.

      Vymazat
    3. Paneboze..
      Podle zapisu ale soudim, ze vse je uz pod kontrolou.. Drz se! napisu.. 12:)

      Vymazat
    4. Richarde, neděs! Co se stalo?!

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...