pondělí 27. dubna 2015

Ztraceno ... (a nalezeno) po cestě..aneb běžecká hospoda volá..:)

Znovu jsem si uvědomil, že řada lidí, kteří mi psali komentáře na blog, nebo se kterými jsem se potkával ve svých začátcích.. Nějak zmizela..:(

Je to škoda.. Peggy, bývalá královna virtuálního prostoru, Briggit Jones, českého pobíhání, zmizela... nejen, že přestala psát (profesně chápu), ale ztratila se i celkově (jen občas ji vídáme v TV), Anička známá jako Tuulli Pakkannen (Mrazivý vítr) se také ztratila v té podivné tkanině prostoru a času, dokonce i její blogerske jméno bylo po letech obsaženo někým novým. Witty, nekorunovaný běžecký básník už dlouho nepíše, o blogu mého nejlepšího kamaráda Běžícího Stíná raději nemluvit:) .. Jiří U. se mi také ztratil, i Muttyz i Blondýna jakoby přestali běhat a existovat.. A tak bych mohl pokračovat dál a dál..

Samozřejmě, lidé přicházejí a odcházejí.. Co když ten cyklus, ta "obnova" má nějaký hlubší význam? Možná, že ti "původní".. buď z nějakých důvodů přestali běhat, nebo se nějak bojí, že jsem zaběhl někam příliš daleko... Ale není to pravda. Pořád jsem ten nadšenec, co se snaží objevovat zajímavé rozměry běhu a neztratit přitom svoji radost.. Občas těch km je sice výrazně víc než na začátku, ale upřímně nic se nezměnilo... Je to stejné, jako před lety..

Přemýšlel jsem o všech lidech, co se "ztratili" na mé cestě k ultra a o dalších, co jsem zase na té cestě potkal. A tak mi hned naskočilo, jestli není na čase se stáhnout do ústraní a potichu se vytratit?? ANI NAHODOU! :)... V 90.letech na koncertech Jiří Dědeček vyzýval lidí, ať si zkusí na něj zavolat.."Jdi do pr*ele!" Ať si to zkusí říci někomu, kdo k ním mluví do mikrofonu..:)... A pokračoval, že se nestane vůbec nic! On dokonce ani neodejde:)...[u mě tomu bude stejně tak:)].

A když jsem si tak přemýšlel o různých ztrátách a nálezech:) .. zrovna píše Leona, že by bylo dobré svolat takové to sdružení rodičů, členů a přátel iThinkBeer... přes VS vím, že i "klubových" triček už mezi lidmi koluje hodně:), když svoláváme hospodu, tak často mineme řadu lidí.. na některé ani nemám(e) spojení..

Takže .. v týdnu po PIMu a mezi dalšími závody, uvažujeme o setkání -- jak velká hospoda to bude, záleží na tom, kolik se nás sejde..:). Pokud chcete přijít uvažujeme o termínech 4. nebo 6. května, od 5h, místo bude upřesněno, dejte vědět svoje preference na doodle, v poznámce nechte svůj e-mail, případně se ještě k tomu ozvěte treba na můj nebo Leony e-mail.. Budeme se těšit..

Nemusíte se bát. To, že během hospody kdekoho přemluvím na ultra.. je zlá pomluva:)... Jitka správně dodává, kdyby to v nich nebylo, nikdy bych je nepřemluvil:)..

Všemu zdar! Spolkovému setkávání, kamarádům a ultra zvlášť!! 12:)

32 komentářů:

  1. Už nic pro mě. Mějte se.
    MireQ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, jasne.. drz se, at to nam to radostne pobiha..:). 12:)

      Vymazat
    2. Ale kamarády, pokud nějací zůstali, ode mě pozdravuj :-)

      Vymazat
    3. :)edu.. provedu.. Je zajimave, ze ne vsichni "zmizeli":).. A zase je skoda se nesetkat s temi "novymi"..
      Tak treba nekdy priste.. nebo jindy a jinde..:)
      MSF!

      Vymazat
  2. Já mám omluvenku od pana doktora na tělocvik a hospodu :-)
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Richarde. moc ti drzim(e) vsichni palce.. Hlavne se ted dej do poradku.. Treba nekdy pobezim kolem a pozdravim osobne:). MSF! 12:)

      Vymazat
  3. Ja se sice omlouvam z hlavniho programu, ale postaram se s 12H o rozjezd, aby on pak do te 'velke' hospody elegantne vplul...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. no zase musime decentne, vis, ze v nedeli budu ridit automobil nazpet do Cech.. Ovsem na bezecke jamboree v Niedersilu se vylozene tesim.. Ve ctvrtek vecer nas tam mas jako na koni:).
      MSF! 12:)

      Vymazat
  4. Doba se zmenila lide se zmenily (jsou noví kteří jsou jiní) nebo se zmenil muj nahled na ně ?? Nevím . Pivo mi doktor doporucil ale poslední dobou mi chutná lépe v menším kolektivu .)) Takze neslibuji ale uvidim:))
    A uplně mimo mísu ted se mi se slovy ale uvidim vybavil konec vtipu :))
    "Tak jsme došli" "Nazdar Babi " :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsak uvidis... ja se naopak tesim:)..
      vypada to na peknou slezinu... lide po maratonu budou odpocivat.. nebo se pripravovat na dalsi akce.. machac, hrb, surt..,
      myslim, ze je sance aby se nas seslo hodne:). MSF! 12:)

      Vymazat
  5. Honzo rád bych se zůčastnil jenže tří směnný provoz je problém snad některá další akce.Zdeněk Strohal zdraví z Českého Ráje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne! Plne chapu.. ja to mam jednoduchy.. ale urcite na nejakym zavode ci akci to vyjde! at se dati! 12:)

      Vymazat
  6. Honzo, super nápad! Ráda bych Vás zase viděla a v týdnu po maratonu to zavání i nějakým rozmazlováním a vybočením z tréninkového zdravého stereotypu :D Zajímavý, že všem nejlíp vyhovuje hned den po maratonu (zatím tedy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parada! mysleli jsme to presne tak.. i ti nejzarytejsi si v pondeli radi nadeli volno.. tak se budeme tesit!! vsemu zdar! a utikej rychle!!:)
      12:)

      Vymazat
  7. Mrazivy vitr se nam vdala ted akorat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to jsou mi veci! pokud neni na svatebni ceste a pokud je v regionu, tak ji pozvi!! Dik za info! 12:)

      Vymazat
  8. Pondělí hned po maratonu je na hospodu ideální. Hlavně pro ty co ho neběží :-) Pepa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ja ho taky nebezim..:)
      Budu pobihat a navstevovat April v Alpach..:)
      Coz ovsem neznamena, ze se tem, co pobezi maraton nebudu fandit:).. a ze se na hospodu nebudu patricne tesit:)
      Vsak uz to tady nekolikrat zaznelo.. az se bude se stavovat tym co bude soutezit v radosti ze zivota.. tak se hlasim do repre:).
      MSF! 12:)

      Vymazat
    2. Ne, nebezi... sazi a vertikutuje za byt a stravu :-).

      Vymazat
    3. :) vertikutovat budeme.. i sazet.. ale behat taky:)... co se bytu tyce..hlasim se o slevu pro cleny skyrunning!:)
      MSF! 12:)

      Vymazat
  9. Dobrý nápad Honzo, škoda, že mi to teď prostě nevyjde :-( Spoustu starostí za poslední měsíc mám vyřešených, ale zdá se mi, že stejná porce jich ještě leží přede mnou :-( Je to prostě rok plný změn a musím to vše nějak "usadit" na místo (neříkám na správné - protože to bohužel/bohudík nikdy předem nevíme, že?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak.. Petre, at se vse podari, ted jsem dorazil od April z Alp:), kontroluju co a jak a resim vznikle problemy.. Samo se ozvu ohledne akce "kulovy blesk"..:)
      MSF! Vsemu zdar! 12:)

      Vymazat
  10. To mi asi neprojde, abych si odskočila do hospody takový kus cesty :-)
    (ale pivo si samozřejmě dám)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Vim vim.. mame to mezi name preci jen o kus dal, nez by se hodilo:)..
      Treba to vyjde a navstivim(e) Vasi severomoravskou sekci:).
      VSEMU ZDAR! 12:)

      Vymazat
  11. Vypadá to, že i nadále v rámci zachování karmické rovnováhy v našem spolku přátel hydratace zůstanu na straně těch, co běhají, aby za jiní mohli zvedat půllitry ;-) Užijte si to! (Můj čas se blíží! :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Toho se desim!
      Hlavne pozvolna!! Jak s tema pullitrama, tak i s karmickou rovnovahou.. No budeme se tesit.. MSF! 12:)

      Vymazat
  12. 4. května bych mohl, nemám ale na nikoho mail.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, prijd.. hospoda je zitra, 4.kvetna v Corleone.. na Smichove..Restaurace Corleone, PIZZERIA ANDĚL, Na bělidle 42, Praha 5 Smíchov, od 17h dale..
      Mail na me je v zahlavi blogu.. 12honzade@gmail.com
      MSF! 12:)

      Vymazat
  13. No tak já se virtuálně se dvojkou červeného připojuji právě teď z Brna :))) Mějte se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik, no skoda, ze z Brna je to preci jen dal nez by se hodilo..:).. Snad se zase nekde uvidime nazivo!. MSF! 12:)

      Vymazat
  14. Tak jakpak? Sešli jste se v hojném počtu? Zavzpomínali, zapěli, popili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn, navzdory hokeji se nas seslo skoro 20... a to jsme zjistili, ze nekteri tvrdili, ze si popletli tyden:), jini, ze to bylo nahonem a nekteri, ze to nezachytili:)..
      Nove prichozi zda se dobre zapadli.. Zase naplanovany nejake akce:), nastesti jsem v tom (zase) nevinne!! MSF! 12:)

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...