pondělí 27. srpna 2012

Sláva nazdar výletu..

Vrátil jsem se a přes hromadu navršené práce se snažím zase dostat k dřívějšímu "normálu", ale bude to všechno jako dřív? Určitě ne, protože výlet za hranice snů mě silně ovlivnil v celé řadě věcí... běžecky i lidsky. Asi kdyby byl Stín ženská, tak by asi moje nejmilejší, jasné slunéčko, byla nervózní, protože by cítila, že mi obrazně kus srdce zůstal za mořem:), ale takhle se to dá shrnout chlapsky jednoduše.. hergot bude mi to společný běhání, pivo, ... neskutečný rozhovory a akce sakra chybět!!! :)... [ale už teď si říkám, určitě není všem dnům konec:)]

Kamarádi mi píšou, proč jsem o závodě nenapsal podrobněji a proč jsem psaní o běhu v Leadville tak rychle ukončil? To už pro mě noční dlouhý běh v horách moc neznamená, že jsem jej odbyl pár řádkami? :) Opravdu není tomu tak.. Ale především, byl to Stínův běh a co bych to byl za kamaráda, kdybych i nechtěně prozrazoval něco víc z příběhu, který by primárně měl vyprávět on a potom jsem natolik soudný, že vím, že on to dokáže popsat o hodně hodně hodně líp než já...Tak to prosím neberte, že jsem o závodě nepsal, protože bych byl namyšlený, že můj noční maratón v Leadville je něco, co nestojí za zmínku, naopak berte to jako výraz moji pokory před kultovním během a možností nechat jej vyprávět někomu, kdo si to právem zaslouží a kdo je navíc i povolanější.:). Stínova série už začala a já se spolu s vámi těším z Leadvilskych zážitků..

Dneska, jak jsem běžel do práce, tak se mi vybavily různé postřehy=pitominy, co jsme řešili se Stínem a znovu jsem si uvědomoval jejich univerzální platnost. Ještě pod vlivem Los Alamos jsem na naproti běžícího běžce vykřikl "Hey" a zamával rukou. Pak jsem se hned opravil a řekl Ahoj.. Ale to mávání rukama je skvělý a univerzální pozdrav. Jeden můj známý říká, že to používá i v autě, mává rukou a říká "No chocolate" :).. nemám ruce zapatlaný od čokolády:).. a skutečně, ti běžci, co běhají v údolí kolem potoku a pramene si tam určitě častěji myjí ruce, protože si je často ukazujeme, čistý dlaně.. žádná čokoláda nebo kečup.. to ti, co běhají v centralním parku si asi něco koupí ve večerce nebo u stánku s rychlým občerstvením a pak ty ruce mají špinavý a stydi se je druhým ukázat:)!

Vysvětloval jsem Stínovi svoji fungl novou teorii o šíření běžeckých aktivit v rodině. Stručně řečeno, společné praní běžeckého oblečení je prvním krokem ke společnému běhání.. Je to takové homeopatické působení na ostatní příslušníky rodiny, aby běhali s námi.. Vypozoroval jsem to u rady známých.. kde nejdřív se po silných prohlášeních, že někdo nebude (nikdy) běhat nakonec vyběhne, ale samozřejmě jinam a v jinou dobu.. později se začíná i ve stejnou dobu, ale na jiná místa.. ale pozor, jakmile se poprvé vyběhne, nastupuje trik se společným praním běžeckého oblečení... po této fázi následuje další, kterou bych nazval "plaché" společně běhání.. kdy jeden ze spoluběžců se necítí být dostatečně atletický/rychlý/zdatný.. a tak se nechá přemlouvat ke společným výběhům.. aby následně se to dostalo do fáze.. dneska neběžíme spolu? :) :)..až po přerod, že se nejmenovaní rozhodnou zúčastnit prvních "závodů". A to všechno jen díky tomu, že se to běžecké oblečení prohánělo spolu v pračce.. Vím o čem mluvím a z čeho se mohu radovat. Nike i Tesco běhy jsou ve znamení rodinné účasti a mám z toho děsnou radost. Slovy jednoho známého zarputilého závodníka.. " si děsně pokazím svoje časy a tabulky na 10km.." :)... ale každý normální pobíhač se raduje. To je nářez! Dělám totiž rodinného vodiče!

Ohlédnutí za mým výletem provedla nejlíp moje nejmilejší, zřítelnice mých očí, když to lakonicky zhodnotila slovy... Chybí ti to, co? Nedělej se, že to vydržíš celý rok! Copak tam nejsou žádný závody na jaře?:)

Běhu a ultra zdar! Naším kamarádům a manželkám zvlášť.

Výlet je u konce. Je třeba se připravovat na další! ...Tak abych už začal pořádně trénovat...:)

12:)

14 komentářů:

  1. ja si tedy nemyslim, zes to odbyl, ale zes to myslel presne tak, jak ted pises :-) a ze to neni posledni vylet :)
    ten vyvoj rodinneho pobihani prozivam podobne, je to legracni - od zarputileho odpirani behu - behat nikdy nebudu,je to desna nuda - pres obcasne spolecne vybehy az nakonec ke spolecnemu zavodu - i kdyz u nas to bude opacne - ja na chvostu a mladi vpredu, ale to je uplne jedno, dulezity je ten spolecny prozitek :) tak at vam to dal pekne rodinne beha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) rikam, ze je to hodne rozsireny:)..
      Musel jsem napsat zduvodneni konce moji serie a udelat takovy maly predel, abych nemusel furt psat a vysvetlovat do mailu:). Silne verim, ze to nebylo naposled a ze Los a Lamos jeste spolu pobezi a pivo popijou:). MSF! 12:)

      Vymazat
  2. No jo, tady jako obvykle taky vsechno presne souhlasi s tvym popiskem. Zacalo to spolecnym nakupem maratonek ("Ja je vlastne na nic nepotrebuju, protoze behani je nuda, ale kdyz uz tady v tom obchode pul hodiny stojim a cekam, ze si konecne neco vyberes..."), nasledoval prvni spolecny vybeh ("Tenis zrusili a kdyz uz mam ty maratonky - ale slib mi, ze pobezime jenom kousek a pomalu...") a dospelo to k prvnimu spolecnemu zavodu ("tolik km neubehnu, ale vyrazim s Tebou a pak se uvidi..."). A je to velka radost, protoze delena.
    Jinak ani zbla nepochybuju o tom, ze plany na dalsi akci 2L (Los a Lamos) uz se spradaji. Jen tak dal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), jak te sleduju na RF, tak si myslim, ze az okolnosti dovoli, tak zase prijdou dalsi bezecke impulsy:).
      Urcite mi to neda, jsem takova slepici prdelka:), a urcite neco z planu naznacim(e), az se to zacne rysovat.. MSF! 12:)

      Vymazat
  3. Honza to pacovani bere smrtelne vazne jeste mesic po dobehu :) ... ale ocenuju, ze taktne pomlcel o nekolika zajimavych momentech zavodu, na ktere ale vcas dojde rada. Urcite pak bude prilezitost to detailneji prevypravet i z druhe strany :)
    Samozrejme taky verim, ze Los a Lamos spolu nebezeli naposledy ... s temi budoucimi zavody je to ale tak trosku loterie ;) ... budeme uvidet ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tesim se na "ony momenty", ted to budu urcite prozivat klidneji, i kdyz jeden nikdy nevi..:)
      Ja zatim sedim u kalendaru jeste na tento rok a promyslim, co a jak, aby Lamos:) byl lip pripraven (tedy i psychicky) na to, co prijde, at uz je to cokoliv!. 12:)

      Vymazat
  4. u nás homeopatie bohužel funguje jenom na rýmu. Pračka furt plná upocených oblečků, ale zatím se nikdo nechytá. Jedinou nadějí je synátor, který konečně začíná na kole vypadat k světu. Tak tiše doufám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no potreba, aby se ony upocene oblecky praly s jejich "obleckama".. aspon tak to bylo u vsech.. pak uz se to zacne lamat..S vekovyma limitama to je tezky, ale chvili vydrz a budete mit i rodinnej tym.. MSF! 12:)

      Vymazat
  5. U nás se to zatím pořád střídalo, běhal buď jeden nebo druhá, pak běhala druhá, pak chvíli druhá s třetí, druhá se čtvrtou. Pátý pobíhal pořád sem tam, měl pořád spoustu energie.
    Teď je to všechno posunuté: Jedna neběhá ze dvou důvodů a ten méně podstatný je zánět pohrudnice. Druhá neběhá, protože neběhá první, třetí neběhá protože má děsnou rýmu a je z toho unavená a ten čtvrtý si užívá prázdniny někde s klukama. A ten pátý, co byl první, ten doběhl do cíle a už běhá jen pro radost v odlišných krajích a rovinách. Ale až začneme běhat my čtyři, bude s námi i ten pátý, co byl první, protože s námi bude v duchu. Protože on byl ten, kdo nás k běhání přivedl.

    Honzo, přeju krásné běhací zážitky a přeju je i sobě. A taky ti přeju, abys měl pořád o čem psát, dobře se to čte. Díky.

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je krasna permutacni hadanka..:) a samozrejme, cim vic (potencialnich) bezcu, tim dumyslnejsi musi byt strategie, ale mozna vzajemne pusobeni to po urcite chvili taky muze urychlit.. tak at se dari a DIK! 12:)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsi krásně napsal s tím: "si děsně pokazím svoje časy a tabulky na 10km.." :)... ale každý normální pobíhač se raduje". Ani nevíš jakou mám radost, že mohu běžet se synem v sobotu v Praze na čas někde kolem 1:20. Co na tom, hlavní je ten společný prožitek. A když jsem viděl, jak byl loni rád, že to dal (a stejně letos netrénoval víc:-)))) tak se těším, že to přežije a já budu u toho :-))

    OdpovědětVymazat
  8. presne tak! kdo to nezazil nepochopi, jaky to je bezet s dcerou, synem, zeniu, muzem...s nekym blizkym.. naprostej luxus. cert vem cas i s hodinkama.. cas se v tu chvili zastav il.. :) tak at si to uzijem na. max!!! 12:)

    OdpovědětVymazat
  9. Od nás se všichni, co běhali, odstěhovali :o)) Tedy chtěla jsem napsat :o(( (kdyby sem náhodou třeba zabloudili ;o)
    Na NIKE jdu se Sáruškou, bude to krása. Doufám, že nebudou tropy a že se všichni potkáme.

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...