neděle 1. března 2009

Březen měsíc knihy, internetu a 1/2 maratonu!!!

Říká se, že návraty z dovolených jsou vždy těžké, no lehké to nebylo, hlavně to včerejší ranní vstávání (měl jsem ranní letadlo v 5.30 z Madeiry, což znamenalo vstávat kolem 4h ráno), naštěstí jsme byli ve 2h odpoledne doma v bytě (tentokrát nám neztratili kufry), takže těžké to zase taky nebylo:).

Hlavně ale platí zásada "mažera především", aneb dělat si radost je naprosto nezbytné:)!!! Proto jsem hned co to včera šlo vyrazil běhat odhodlán zaútočit na před-dovolenkový "rekord" na 10km (pokud mě neklame paměť 56.20) a celkem pochopitelně to byl útok úspěšný - 54.40! Rychle jsem dál sprchu a v rámci rozšiřování své radosti kolem [něco na způsob čínského vývozu revoluce:)] jsem vzal holky do kina na "Líbáš jako bůh":)...a hned jsem si vybarvil modré okénko!

V dělání radosti jsem pokračoval hned po ránu, vyrazil jsem na chalupu, tady je potřeba přiznat, že výprava na Madeiru byla úspěšná i co se týče úlovku do mě zimní zahrady, řada keříku, řízků, sebrané náletové dřevinky z levády. No musel jsem to zasadit - tedy prezentováno jako povinnost, ale doma nejsou pitomci, věděli, že je to samozřejmě moje mažera, moje radůstka:). Zalil jsem zimní zahradu, zašel do sadbovačů salát a rajčátka, určitě tam vyrazím v týdnu, abych upravil skleník a zasel sadby letních kytek... To bude mažera jako hrom:)!!!

Odpoledne jsem v rámci šíření radosti [viz výše:)] udělal doma pár povinnosti a večer šel běhat, cíl 15km v nějakém rozumném tempu... Světě div se, opět se zadarilo:), 15km za 87.40, mezičas na 10km 58.40 (není těch 40 nějak moc?), po zahřívacích 8 min jsem běžel 10.4km/h celou dobu. Konec už byl takový "čekací":) tedy těšil jsem se na konec, ale že bych nemohl, to ne..:). Spiš to bylo takové psychologické. Je to přes 20 let, co jsem běhal trasy, které se blížily standardně 20km. Po takové pauze jsou všechno "rekordy":).

Byl jsem sám v potemnělé posilovně, ale při posledním okruhu (400m) jsem slyšel bouřit stadión Maracana.. Diváci vstávali, dělali mexické vlny a já běžel, ruce nad hlavou.. Neuvěřitelně, v cíli slzy v očích, zcela pochopitelně jsem byl první!!!:) [to že nikdo jiný neběžel se samozřejmě nepočítá!:)..]

Takže pár dnešních čísel: 15km 87.40, váha po 90.2 (váha ráno 91.4!).

B(i/a)lancovani za únor: V únoru jsem uběhl 117km, navzdory dovolené je to ten správný posun dopředu (leden 92), váha se za ten měsíc moc dolů neposunula, ale záleží na tom, jak se to měří:), ale to není hlavní:), hlavně se cítím o 100% lip, zátěžové testy na FTVS naznačily, že to dělám dobře:)... Jsem dobrej:) -- konečně to je ještě jedna zásada, kterou někdy musím probrat-- chválit se, chválit se, chválit se.. Protože, jak my starší víme, nepochválím-li se sám, těžko to za mě někdo udělá:)!!!

V pondělí budu mít svůj POLAR, takže běhání venku a sofistikovaným treningum nic nebrání!!!

Ted moje plány na nejbližší dny.. jaro je třeba dělat!!! Zítra beru do práce svůj letní klobouk (panama), vezmu jen sako a budu vítat jaro!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...