středa 17. června 2009

Planování zmatků

Vzpomínám si na časté úsloví moji drahé manželky [nejhodnější, nejmoudřejší... jasné slunéčko:)], která často říká, že život se mnou je permanentní nácvik bojového poplachu:).

Taky, že jo. Ke všem těm zmatkům, co jsme v posledních dnech měli jsem ještě naplánoval rekonstrukci koupelny, se začátkem v úterý a s dokončením ve čtvrtek odpoledne, ale pak nějak vyplynulo, že ve středu odpoledne bych potřeboval odjet do Německa na konferenci s tím, že se vrátím až ve čtvrtek v noci!:)

Takže i běhání v tomto týdnu mělo nádech výběhu k ohni:), nebo reakce na požární poplach. V úterý jsem musel být už před 8 hodinou zpět (šílený to ranní vstávání k pravidelně 12km), abych se stačil v poklusu umýt než začne bourání, ve středu to samé, akorát, že jsem se musel mýt v lavóru:). Původně jsem měl odjet po poledni - plánoval jsem si, jak ve čtvrtek ráno vstanu a proběhnu se po Halle -- jo to by bylo běhám ne v hale ale v Halle!:), ale houbelec.:)

Řemeslníci sama zpoždění, takže jsem vyrážel až kolem 6, do Halle jsem dorazil pozdě, ještě to hledání hotelu v nočním městě je chuťovka, zkrátka ráno jsem nestihl vyběhnout.:(

Ale pozor, jsem držák:), takže dnes (v pátek) ráno těsně před deštěm jsem vyběhl a stačil dát svůj 12km okruh [příští týden musím inovovat!:)]. No není to jednoduché být proletář v třídně rozděleném světě [jak říká s.Steiner], a vyrazil do práce. Zítra ve vojenském prostoru mi stačí 14 a mám "splněno":).

Uvědomuju si, jak vždycky nadávám na nás panelák:). Určitě neprávem.. Stačí přeběhnout silnici (foto) a člověk může běhat v údolí...



Ta rána, i když se nechce, nechce..:), stojí ve finále za to. Vyjde slunce a osychá rosa, nějak mě to naladí, že sice bydlím na sídlišti, já velký zahradník!!:), ale aspoň si užiju údolí, "pokochám" se ranní přírodou a šupky hupky do práce..:)



Váha v pátek po 86.0, zatím za týden 36; 14km mě čeká, ale je to radost [aspoň teď to tak cítím:)]. Na příští týden zkusím inovaci trasy a maličko přidat, 10%, tedy na 55? Co??

PS. V sobotu jsem dodal chybějících 14, takže týdenní plán splněn:), ale nějak cítím, že se mi ozývá nějaká rýma, takže myšlenku na zvětšení a změnu profilu musím nechat asi na jindy:(, teď hlavně, aby se to nerozjelo v nějakou chřipku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...