neděle 20. července 2014

Pozdě.. ale přece... aneb lama Cimrmanem:)

Abych to lépe vysvětlil... 5.7 se řada známých a kamarádů vypravila společně do Zermattu na 1/2M, M i ultra...Vyprávěli mi spoustu veselých zážitků... Ovšem já jsem se v běžecké hospodě (tradičně) ukázal jako pravý Cimrmanův dvojník a přiznal, že do Zermattu jedu taky, ovšem cca 10 dní po "akci":)...

Přijde mi to hodně typické, že o několik dní později jsme my se Slunéčkem, úplně osamoceně dorazili do Zermattu... V "těsném" závěsu za naší výpravou, asi jako Cimrman za Edisonem:)... Ale vlastně, co je na tom? Chtěl jsem se podívat do Zermattu, trochu tam i zaběhat, když moje nejmilejší manželka "dovolí":) [dovolená je dovolená, že:)] ... prostě mě v téhle chvíli nelákal ta mega akce, kde se Václavské náměstí přemístí na chvíli do švýcarských Alp...Navíc, měl jsem tu práci v podobě skupiny Američanů; nohy před týdnem vypadaly hodně nehezky a i se těžko na nich chodilo/běhalo a ten "boj" v přelidněných Alpách mě vůbec nelákal.. Nejkrásnější bylo, že velká část našich výletů kopírovala či křížila cestu nedávného maratónu, s tím, že místo širokých cest jsme většinou šli úzkými chodníčky a odbíhali k dalším jezerům či údolím... I když běžet tady "naplno" by musel být taky zážitek, jen si tady potrenovat pár výběhu.. [Pár ranních výběhu směrem k černému jezeru nebo na Matterhorn trail bylo úplně luxusních.]

Až jsem si říkal to je paráda, to je nádhera, na co nějaké závody? Proč? ... Ale potom mi to došlo.. Že já si tím nějak hledám "výmluvu", že bych třeba na tu 24h, jako "nešel závodit"?... No fuj!!! :)

Ta věcná hamletovská otázka -- jít/nejít na závod... nebo proč závodit?..
I takový nezavodni typ jako já :).. by si prostě měl čas od času vzít hodinky/čip a běžet, jak to nejlíp umí..obzvlášť, když dřív na závody chodil. Přijde mi to jako výmluva nebo strach se poměřit s ostatními a nechat se předběhnout od těch lepších a rychlejších? Vždyť to přeci k závodům patří...zase plakat kvůli tomu nebudu :)...

Je velká škoda, že někteří dobří i známí běžci často přestávají "závodit", protože cítí, že už nejsou v takové formě, nebo jim to třeba tak nejde, pokud je to baví, tak je přeci dobré se čas od času někde trochu zřídit:)..Moje nejmilejší manželka, jasné slunéčko mi řekla, že jsem úplný trouba, když se teď chystám na nějaké závody, nohy nedoléčené, ještě si je zrasuju víc, budu tam úplný tragéd:)...všichni se mi budou smát.. přeci jsem se chtěl na svoji první 24h pořádně připravit... Co na to říci? Především, že každému to bude jedno a navíc, že ja na to kašlu!:)

S BS máme občas šíleně pitomé nápady, které se nakonec ukázaly být dostatečně nosné a motivující:)... Není pochyb, že se tenhle závod jistě zařadí do našeho zlatého fondu šílenosti, kdy já přemýšlím, jestli nedoléčené prsty bandážovat předem nebo podle situace:) a BS mi hned píše, jestli už jsem někdy běžel šestidenní.. že on ještě ne..:). Takoví kamarádi jsou horší než cholera s úplavici!

Podobně se mě jeden známý ptal, kdy už se konečně přihlásím a zkusím uběhnout UTMB? :) ... Povídám, UTMB já nemusím řešit, protože moje prostořekost (nezná mezí) mi tenhle problém vyřešila:)...

Totiž.. na Western States jsem nechtěně vytočil jednu "paní", která tam furt pěla o UTMB a že každý z Evropy tam chce být a ti co na to nemají, tak o tom závodě aspoň sní... no a když lidi kolem zjistili, že jsem z Evropy, tak se mě hned ptali.. co já a UTMB, případně moje sny o UTMB... Tak jsem po pravdě řekl, že je to jistě zajímavý závod, ale že (zatím) nechápu proč jsou z něj všichni tak posr.... :) ... ve všech hlavních i vedlejších závodech startuje v každém mezi 1.500-2.500 běžců.. To je pro mě naprosto šílený!! A že mi kamarádi (myšlen tím hlavně Sam) dávají tipy na řadu rozměrově menších, ale podle nich stejně krásných a náročných závodu.. jako je třeba UT4M nebo Ronda del Címs, abych jmenoval pár, které mě lákají... no tu "paní" málem trefil šlak:)... koukala se na mě úplně šíleně, pak se mě ptala na jméno.. ještě se koukala na číslo, jak se to píše.. Když odešla, tak mi jeden amík s hurónským smíchem řekl, že by si na moje vytažení v loterii UTMB nevsadil ani penny:)..protože ta "paní"...to byla ředitelka UTMB!!! Aspoň to mám jednodušší:)....

Všemu zdar! Naším úletům, úplně nesmyslným nápadům a nevzdávani se...
12:)





25 komentářů:

  1. Musim priznat, ze temer vzdycky, kdyz ctu Honzovy zapisky, tak si rikam, "jak strasne keca", "co si to zase vymejsli", "to proste neni mozny" ... ale to ze reditelce UTMB rekne ze jeji zavod stoji za prd, ze zna lepsi ... to muzu odprisahnout ... u toho jsem byl.
    Jamajsky brzdar Bozena S., co si prave koupil letenku na pristi vikend do Kladna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no je mi to jasny.. Koukal jsem na predpoved pocasi, jak se zmenila.. z chladnych teplot s obcasnym destem do teplych oblasti.. Budes se citit skoro jako doma.. Jeste aby ti poradatele kus asfaltky zorali, vypustili nejaka divoka zvirata.. a pak by ten zavod mel teprve potrebne "grady"..:)
      Budu se tesit! 12:)

      Vymazat
    2. Hlavne ta letenka do Kladna! Doufam, ze nekdo (lama?) Bozenu vyfoti, jak seskakuje s padakem na sletiste a v poklusu odpojuje karabiny, aby nasledne plynule probehla startem. Bozeno, vsemu zdar!

      Vymazat
  2. Ja napr vobec netusim, co to ten UTMB je :)
    Ale tie fotky mas fakt luxusne. Ja akurat buduci tyzden pojdem okolo a hovoril som si, ze Matternhorn by som si velmi rad pozrel, ale asi nebudem mat cas si k nemu aj vybehnut, aby som mal taketo krasne vyhlady....tak neviem....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Duri, cesta k Matternhornu a do Zermattu je ponekud obtiznejsi:), ale pokud je hezke pocasi, tak rozhodne stoji za to.. bylo to opravdu neskutecne.. zkusim priste jeste domluvit, ze slunecko vyjede lanovkou a ja tam vybehnu.. to bude uplne optimalni..:)
      MSF! 12:)

      Vymazat
  3. Opravdu krásné fotky, úplně mě z nich svrbí nohy. Bejt tam, tak asi neodolám a zkusím vyběhnout kam až by to šlo :o))
    Ať se daří a nohy rychle hojí!
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiro.. taky jsem se (i pres drobny "zakaz") snazil.. co mi cas dovolil.. Nicmene jsme potom vetsinu dne stejne chodili po kopcich, takze si nemuzu stezovat ani v nejmensim.. At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  4. Jetště si měl paní ředitelce říct, že stejně nejlepší závody pořádá Olaf Čihák, a pěkně jí to vyspelovat, ať si dohledá :-)
    Škoda, že jdu tento víkend Šlápoty, jinak bych přijel do Kladna. Výhledově je to taky v plánu. Možná bych si tam v září zajel na maraton, protože od října jsou mé výlety ohroženy rozrůstající se smečkou :-)
    Tak ať nás o víkendu neskolí vedro.
    Měj se. JH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by byla uplne silena..:)
      Vim, Slapoty me taky pred tim lakaly.. nicmene tu mam kamarady, kteri zamirili do Kladna.. A tak budu v Kladne..:)
      No snad nas to pocasi neskoli.. a pokud ano, at je dostatek piva!:)
      MSF! Drzim palce! 12:)

      Vymazat
  5. Já myslím, že si to paní ředitelce řekl dobře a teď je na ní, jak se s pravdou vyrovná :) Ale efekt toho vašeho rozhovoru by mohl být i opačný - kdyby tě náhodou napadlo se na UTMB hlásit, třeba ti naopak dá divokou kartu, až najde tvoje jméno v loterii :)

    Jo a pivo, to je jasný, pivo je základ - o víkendu jsem kombinoval běhání s těžkou fyzickou prací (kolečko, lopata, krumpáč a podobné nepřítulné nástroje) v poměru opačném, než bych byl rád, a bylo to právě pivo, co mě v tom horku udrželo při životě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) diky..
      No treba k tomu dospeju.. uvidim..
      Ale s tim pivem mas urcite pravdu.. vsak take tradicne "startuji" za tym IthinkBeer (.com)
      MSF! Tak v zari nejdele na videnou! 12:)

      Vymazat
  6. Honzo, ještě k tomu pivu ... přemejšlel jsem, jak se zbavit stresu z nadcházejícího víkendu a jak se vlastně v sobotu (možná i v neděli) motivovat ... Nepřišel jsem ale na nic lepšího, než že si vezmu balení 6-i desítek v plechovce a vždycky si po 4 hodinách jednu "za odměnu" dám (mají tam ledničku??). Dokud budou chutnat, tak to bude dobrý. No a k večeři si chci nechat přivézt nějakou dobrou pizzu. Anebo špagety, ale to bych si asi připadal jako na nějaký pasta party, že to moc žeru. Těch 24hodin na 1km okruhu vážně brát nelze, tak to musí být trochu zábava, ne stres! Těším, se Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no to si budete se Stinem rozumet!! :)
      Taky se tesim.. rozhodnuty si to uzit.. i kdyz pochopitelne to nebude zdaleka "easy"...:).. To by se mnou BS nekamaradil:)..
      MSF! At zije Kladno a blaznive napady!:) 12:)

      Vymazat
    2. ... aby tech 6 plechovek nebylo malo. Urcite vem aspon pullitrovky ;)
      BS

      Vymazat
    3. Výborně BS, konečně rozumné slovo! A možná bude v sobotu na Sletišti otevřený ten stánek s rychlým občerstvením!! Takže můžeme míjet oficiální občerstvovačku zaměřenou na zdraví a výkon a místo toho navštěvovat zábavný stánek s klobásami a desítkou ... až nám bude po pár desítkách koleček smutno, tak to na psychiku pomůže :-)

      Vymazat
    4. Hoši nebojte, hned vedle okruhu je hospoda s čepovaným :-))

      Vymazat
    5. No ja se nebojim..:).. ja nas potom musim odvezt do Prahy a Stina nalozit v nedeli vecer do letadla..:).. ja budu na nealku.. tedy aspon od pulnoci..
      12:)

      Vymazat
  7. Honzo, měli jste krásné počasí a Matterhorn vypadá na těch fotkách úžasně. V takovém počasí jsem se chtěl s touhle horou vyfotit :-)))
    Paní ředitelku jsi pěkně "utřel, musí pochopit, že krásných závodů je v Alpách spousta :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. vis.. je to sileny, ale moje nejmilejsi manzelka, jasne slunecko:), vubec neceka (!!!) ze by na nasi dovolene mohlo byt jine nez nadherne pocasi..
      Je to strasne zavazujici..:)
      No s tou pani reditelkou.. ja to tak nemyslel.. nejsem zadny borec, nerozumim tomu.. Tak jsem ji to rekl prostince.. ze tomu nerozumim, ale ze kamaradi, kteri tomu rozumi.. mi rikaji dalsi a dalsi jmena a za ja jim "verim".. a ze jsou na mem listu vyrazne vyse nez UTMB..:)
      Holt i kdybych chtel, tak jsem mimo UTMB..:)
      MSF! 12:)

      Vymazat
  8. Nádherný fotky!! Závodíme přeci pro ten společenský rozměr běhu, ne? (nebo aspoň my SKUTEČNÝ lamy... ;-) Paní ředitelkou jsi mě totálně rozsekal, tomu se směju už od včera, kdykoliv si na to vzpomenu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitus! Drzim palce, at se dari ten kazdodenni boj je vzdy tezky..
      Pani reditelka se asi bude snazit na setkani s pomatencem:) zapomenout co nejdrive.. i kdyz pritomni americane se smali (po jejim odchodu) jako blazni... Proste, stejne jako kdyz venkovan na navsteve v Praze urazi nejakou celebritu, protoze ji nezna a na televizi nekouka:)..
      MSAF! 12:)

      Vymazat
  9. ...seš klikař, že máš ten špičatej kopec bez mraků, mě se nějak nepoštěstilo :-(.
    A možná se za váma na Sletiště přijedeme mrknout, kdyby to nevyšlo, tak se držte! dav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DIK! No jak rikam, necekal bych, ze to bude jinak.. Pocasi takove, ze fotit cokoliv vypadalo jako naprosty "kyc":).., modre nebe, videt z vyssich vrcholu az na Mont Blanc.. v jezerech se zrcadlil vsudepritomny Matterhorn.. Az jsem si rikal, ze je to prilis.. Ovsem moje nejmilejsi rikala.. ano.. takhle presne jsem si to prala:)!..
      No, kdyz vam to prijde, budeme radi.. Ovsem v tomhle stavu neslibuji zadne velke sportovni vykony:).
      MSF! 12:)

      Vymazat
  10. Honzo, až teď jsem se dostal k tomu zkontrolvat, co nového přibylo u tebe na blogu. Ten fór s Catherine Poletti je fakt neuvěřitelný. Ty prostě takové situace přitahuješ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) dik, ovsem.. je to pochopitelne ostuda..:)
      Kdybych nebyl takovy ignorant, tak bych znal sefy velkych zavodu a nedelal podobne faux-paux :).. i kdyz zase jako zazitek je to pochopitelne skvely..
      MSF! 12:)

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...