neděle 3. dubna 2016

Ať žije výhoda zadních pozic! Aneb hrdý mid-pack runner se chystá na 24h..:)

Displaying image1.jpegPřed každým závodem neskonale obdivuji běžce na špičce peletonu.. mají formu, cítí nervozitu.. svazuje to.. To já -- běžec (říše) středu:) -- si všechny tyhle záležitosti můžu odpustit. Případně pokud mnou zmítá nějaká nervozita z toho, že třeba mám naběháno a že by se mohlo dařit, tak se třeba nechám srazit psem, poraním si koleno, nebo jako teď si (maličko) dorasuju nohu/y.. A hned všechno že mě spadne..:).

V tu chvíli to totiž vypadá, že jsem v totální prd*li:), takže žádná před závodní nervozita nehrozí a v klidu a pohodě se začínám na závod velmi těšit. Neortodoxně, ale logicky třeba léčím nohu nebo řeším nějaké průšvihy a paradoxně často v takových chvílích dokončuji závod v novém osobním rekordu..:)

Ano, musím se přiznat, ve čtvrtek vyrazím s TB na rodinný výlet. Petr v podstatě jede s rodinou navštívit svoje známé v Curychu a mají jedno místo v autě (doufám, že ne na střeše) volné, tak si vzpomněl na kamaráda. že se prý někde poblíž běží 24h a že bych mu mohl dělat společnost. .. Je možné, že TB bude tu historku vyprávět jinak, ale neposlouchejte ho, A) je správně..:).

V sobotu v poledne, v malém švýcarském městečku začneme kroužit. Já už profilakticky párkrát běžel do práce se sluchátky.. a i když jsem měl málo nabitou mp3, mohl jsem se poslechnout svoje běžecké hity.. Písně z dob, aspoň podle hodnocení mého syna, kdy bylo vynalezeno rádio a krávy chodily bez ocasu:). A tak budu poslouchat, o tom, že se toulá půlměsíc, že musím sebrat síly i tam, kde nejsou žádné..S písněmi skupiny ABBA se vrátím do 80-90 let abych v novém století vyskočil jako panna:), doufám, ze pro mě nikdo nebude plakat, ani Argentina:)... Při pohledu na můj playlist je mi jasné, že celá 24h bude, přesně, jak zpívá King Africa ..Bomba!:).

Držte nám palce! TB je tradičně nervózní, protože má formu jaxvinja:), a já.. však víte.. Noha je "celkem" v pořádku, pomalý běh léčí všechno.. ale běžet s ní 24h? A pokusit se uběhnout víc jak 182km? No asi si zase musím přečíst pár pohádek..I když já v podstatě mám ještě radši ty neuvěřitelné sportovní příběhy.. Sledovat výkony 68 je v daných intencích šíleně inspirující, i když mi hokej nic neříká. Nebo se synem (sice skalním příznivcem Manchester United) jsme velcí fandové fotbalového Leicesteru a sledujeme dříve neligového fotbalistu Vardyho, který pravidelně sází góly v lize i v reprezentaci jednoduše asi jako moje teta cibuli:)...

S touhle logikou sportovních zázraků uklidňuji TB, ať je v klidu, že uběhne děsně moc, můj odhad je někde kolem 222, to je krásný číslo:)... [i když si myslím, že má i na víc:)].. a já .. bez ambicí a v plné pokoře tam udělám co budu moci.. Poradil jsem mu, že pokud je nervózní, ať se utěšuje nějakou slabou bolestí těla, která v podstatě neexistuje a bude v klidu..:). Ted si vymyslel, že ho při chůzi do schodů v pohybu do strany bolí koleno, OMG! To je přesně ono! On je silniční běžec, 24h je na rovině, proč by měl namáhat koleno do strany při chůzi do schodů?:).. Prostě jsme ve skvělé formě!

Myslím, že zdar výpravy je předem zajištěn, už nejsem v suchém měsíci a pivo si pro jistotu vezeme s sebou:). Všemu zdar, ultra a šílenostem.. zvlášť!

12:)

30 komentářů:

  1. Hele, na každých začatých 50 km do auta jedno pivo !!!... to je blbost, to neodvezete. :-))

    Koukejte mít stejnej čas jako vítěz !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. tak v tomhle si verim! Napriklad na Kladne jsem mel nachlup stejnej cas jako Radek Brunner.. a to je co rict! :)
      Vsemu zdar! Silenostem a ultra.. zvlast! 12:)

      Vymazat
  2. Jestli to nedáte pod 24 hodin tak jste měkouši :-D Držím pěsti a přeji parádní výkony, které vaše "pochroumané" těla potěší :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Hele.. Suchej mesic za mnou. Pivo povezeme..
      Nejaka noha? Vzdyt mam jeste jednu..:)
      Ja si verim! Hlavne to pivo!:)
      Dik za podporu, 12:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :) ... Tak prisahame!
      Letmy vypocet mi rika, ze startovne vychazi zhruba 112Kc na hodinu, coz je jen o malicko vic nez listek do kina v Praze. Je to jen o malicko drazsi nez 24h jizdenka na dopravu v Praze a odpovida to tak dvema Plznim v centru:).
      Prijde mi to jako dobra investice:).
      Navic TB budu kolem krouzit tak rychle, ze proud vzduchu me obcas poponese..:)
      Vsemu zdar! Ultra zvlast! 12:)

      Vymazat
  4. Tak se chlapci držte. A zadní pozice na startu proměňte na kýžené pozice v cíli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Az bude mit TB pres 220, poprosim ho, aby me vzal na gumu:). Usetri si vetsi rekord na priste a me by mohl popotahnout v kategorii 50-smrt na vyssi pozice:).
      Bereme to vazne.. Reprezentace predevsim:).
      DIK! Pivu a ultra.. zdar! 12:)

      Vymazat
  5. Tyhle řečičky jsou kouzelný :-) Nebojte lidi, Honza nepojede v rakvi (na střeše), ani v kufru! Jede jen Radka a Ida, místa dost .... a k tomu opatrnému běhání ve středu pole, tak tahle hláška je taky dobrá: to je jako ve Stromovce, kde šel Honza náhodou kolem a tréninkově vyklusal maraton za 3:25 ... ale bude to zábavička, moc se těším! tb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) bude to fajn!
      Na Stromovku pozor! Tam jsem nakonec i v posledním okruhu závodil:).. Snažil jsem se uhájit dívčí pozici před Markétou G. :)... Však jsem si říkal.. "drž to Jani"!:)..
      Věřím, že se pod tvým vedením a vlivem ve Švajcu trochu kousnu.. A třeba.. Pokud by mi všechno sedlo, vítr správně foukal, boty netlacily, nohy nebolely..:).. Tak jsem za 24hodin v cíli! To bude radosti!! Všemu zdar! 12:)

      Vymazat
  6. Budu moc držet palce, a čas 24:00 je moc hezký číslo, to si vysloveně zasloužíš.
    Mm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2x12 .. a to stereo:)..
      Poucen beru s sebou 2 MP3.. Pivo zajisteno.. bude to znit mozna drobet masochisticky.. ale ja se tesim! Vsemu zdar! Kamaradskym ultra akcim.. zvlast! 12:)

      Vymazat
  7. Pořádně to roztočte :) Držím place!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) na place.. jedine drzet palce! Dik..
      Bude to urcite nejen mile, ale i potreba! Ultra zdar! 12:)

      Vymazat
  8. ...a hlavně si to pořádně užijte! od začátku do konce s radostí. takových 24 radostných hodin - kdo z nás to ma? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) presne tak.. V podstete rodinny vylet s TB do Svycarska.. takovy maly road trip, preruseny intenzivni 24h meditaci. Ja si na podobnych akcich vzdy paradne odpocinu. Prijedu domu sice casto se zrasovanyma nohama, ale na dusi klid a pokoj, v hlave spoustu napadu a odhodlani, jak zase vse vyresim a atk:).
      MSF! At nam to beha.. nekdy na naplavce nebo v udoli na videnou! 12:)

      Vymazat
  9. Tyhle závody se běhají pořád jedním směrem nebo jsou tam obrátky? Abyste pak vůbec dojeli domů a nemotali se dva dny okolo Curychu :)
    Samozřejmě budu držet palce. Máte natrénováno, počasí bude, pivo vezete... :)
    Jen jsem nenašel, jestli to bude někde on-line?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), vetsinou se u takovych akci alespon jednou (v pulce) meni smer..
      S motanim kolem Curychu nic neslibuju.. jestli se budeme na zpatecni ceste stridat, tak musi TB lepe hlidat odbocky. Ja mam -- priznavam otevrene -- asi nekde v rodokmenu bludneho Holandana, jinak si svoje bloudeni neumim vysvetlit.:)
      On-line to nebude, ale urcite to off-line nekde oslavime u piva..:)! Dik za podporu.. 12:)

      Vymazat
  10. Tak ať vám to všem běhá.Mé už zbyly místo běhání dva pár carbonových holí leki na nordic walking a šplhání po horách a invalidní důchod k tomu.Běhání mi fakt chybí.Ale nejde to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. No to jsem rad, ze jsi se ozval!
      Vis, Ivane, ony ty horske "behy" o behu zase tolik nejsou:).. Kdyz si spoctes prumernou rychlost, ktrou prumerni "bezci" jako ja dosahuji, tak to vypada na takovy rychlejsi pochodak:). Mimochodem, mam pri tom take hulky.. ale ne duchod.. ale take bych se ho rad dockal ve zdravi:). Je skvely, ze vyrazis na vylety, do hor.. a jestli jeste splhas? Tak to nema chybu! MSF! At se dari! 12:)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Nedavno jsem slysel rozhovor v metru. V podstate z nej vyplynulo, ze nizky invalidni duchod je takova vyhra v blbe loterii. Sice houbec penize, ale znamena to, ze jsi jeste nedopadl spatne a ze jeste muzes neco delat..
      Drzim palce, at ti to chodi a leze po horach presne tak, jak chces. MSF! 12:)

      Vymazat
  12. http://shop.leki.cz/leki-walker-platinium-red/dp-79475/ tyhle vynikající na chuzi a do hor.http://shop.leki.cz/leki-micro-stick-carbon-2014/dp-78585/c-5740/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjo, skladaci Leki si budu prat k jezisku.. Zatim mi ale moje teleskopicke funguji, i kdyz je s tim obcas sroubovani a obcas se zaseknou a nejdou povolit:).. Rikam si, ze uz si musim koupit nove -- jenze, pak je rozsroubuju, vycistim a promazu ... a zase jsou funkcni:).
      Nicmene, moje pristi hulky jsou skladaci Leki, o tom zadna:).
      12:)

      Vymazat
    2. Jenom skládací Leki nekupovat pro chůzi po rovině. Ty v těch kloubech klepání.Skládací jen jako trekove.Pro Nordic walking,kdy se více posunuje paže za záda se skládací Micro nehodí.

      Vymazat
  13. Tak si to s T-birdem pekne uzijte! Budu na vas myslet jak tam krouzite. Taky mi prijde ze clovek bezi lip kdyz ho na zacatku neco poboliva.. Stin vzdycky uz pri vybehu rika ze ho boli nohy ;-) Tak si to tam uzijte a uz se tesim az to tu pekne popises. Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) .. moc diky!! .. Copak Stin, to je kapitola sama pro sebe!:)
      Uz se moc tesim.. Prace silene, dodelavam tradicne do posledni minuty. Rano jsem jeste presazel pul zahrady, plus nasazel asi 6 novych stromku.. Ted jeste dodelavam nejake projekty, zitra jeste brzo rano jedu do prace, ale kolem 11 sedam s TB do auta.. a zacina mi dovolena:).
      Moc se na to tesim. Hergot.. to bude motivace! Copak osobak, to by bylo skvely.. ale jeste pridat par km.. a prekonat Stina..:).. To by mi pivo chutnalo jeste vic!:)
      MSF! Tesim se na shledani.. Verim, ze Vas v pristim roce aspon na chvili navstivim.. 12:)

      Vymazat
    2. Ja bych se k vam hned pridala kdyby to bylo bliz! My meli dovolenou minuly tyden a tento tyden na me skocil nejaky bacil tak se ze vseho vzpamatovavam.. Co se tyka zahrady tak na to jsem jeste poradne nesahla, zaca jsem sefovat Jaji softbalovy tym tak nejak nezbyva cas kdyz chce clovek jeste trochu neco nabehat. Nevim jak ty to delas! Pozdravuj TB a at vam to pekne slape. No ja si o vanocich taky myslela na osobak a doufala ze te predbehnu ale nezadarilo se.. Tak hlavne zavod az ke konci ;-) Prijde mi ze cim vic to snazim tlacit tim min to jde.. Hlavne at si to uzijete a mate nejake rozumne pocasi! Behu a iTB reprezentaci zdar! Nika

      Vymazat
    3. :).. vzhledem k tomu jak vse je.. Tak to bude parada..:)
      Diky okolnostem, ktere naznacuji velky boj uz od zacatku.. mam paradoxne urcitou sanci na osobak.. Ale jak rikam, pokud se bude ke konci darit, tak me vic bude motivovat prekonat Stina.. Aby mel mizera nad cim premyslet..:)
      MSF! A at nam to beha! 12:)

      Vymazat
    4. Je mi to uplne jasny! To aby pak Stin nelkal ze nezkusil pridat jeste nejaky kilacek.. Jen to tam natoc at mame motivaci! ;-) Nika

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...