sobota 17. ledna 2009

Posse rem esse, tj. věc je možná

No na začátku všeho staro/nového je asi nejhorší to, že člověk má nějaké zkušenosti, a tak se nemůže jen tak utěšovat a doufat, že všechno bude krásné a růžové..:) Navíc, když už je 46 na krku, někteří chytají druhou mízu jiní první infarkt -- já někde mezi -- tak to tělo už se hůř regeneruje, hůř si zvyká na podobně náročné změny, jako teď já, ale nezoufat!!! Ono se to upraví. Říkám si, vydrž Honzo, nejdůležitější je fakt vydržet..

Dneska jsem prošel opět malým očistcem, než jsem se dostal do 40 minuty, kdy už vidím na konec.. Bohužel dnes žádné krásné boubelky na pasu, dokonce ani protivní chlapi - zase největší souboj sám se sebou.

Dnešní čísla: po běhu 93.5 (opět vyrovnané minimum, važ si toho Honzo!), 10km 67 minut

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...