neděle 12. dubna 2009

Maraton versus zahrada 0:3

No tak bych teď přes víkend měl naběhat nějaké km, optimálně 35km v tahu, ale nakonec jsem si byl zaběhat jen pro radost ve vojenském prostoru, dál jsem 12km, víc času nebylo a nevzal jsem si vodu(!) občas po rovinkách i ve standardních 5:40, občas do kopce pomaleji, ale co na tom sejde.. Mordy má pravdu, pokud pojmu M jako jediný cíl svého snažení, tak to mužů vše ve finále jen zahubit.. Takže jsem se snažil udělat všechny kolem sebe šťastné -- žena? Uklidil jsem garáž a dřevník (co kdybe mě tam náhodou vystěhovala:)? ), dceru jsem učil matiku, soused? postříkal jsem stromy:), a pro sebe jsem zprovoznil nové čerpadlo a filtr na jezírku, různé jsem stříhal, zašel, i část brambor jsem zasázel.. Pohoda maximální:), grilování, večer jsem si otevřel víno.. [no musím zase něco dělat ještě do práce, aby to nevypadalo, že se furt flákám:)]

Musím ale přiznat, že to běhání v lese vojenského prostoru Strašice mělo také svoje silné kouzlo, možná se zítra vykašlu na veškeré velikonoce a vyrazím si po ránu zaběhat. Ne kvůli maratónu, ale kvůli tomu, že se mi chce. A vo tom je, ne? :). Čísla žádný další neuvádím, ale těch brambor jsem nasázel 5 řádku, číslo na M jsem dostal 2859. Furt mě nejde vymyslet nějaký úderný heslo k tomu číslu!!! Jjo, jak říká jeden můj americký kolega, provokatér: "Není to lehký být proletářem v třídně rozděleném světě:)"

Dávám obrázky pár kvetoucích vrb (mám jich hafo) a rychle odkvétají.. Takhle vypadá pohoda na pergole, když planuju zítřejší "běhání".. Mimochodem ten Vavřinec nic moc, naštěstí se zastavil soused a vypil ho:), já teď šedá rulanda, pozdní sběr 2004. nemá chybu, i to slunce už je níž:).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...