pátek 24. dubna 2009

Stress test

Ve středu jsem opět vyběhl a dál obligátních 12km, bylo to krásné, ale furt jsem z hlavy nepustil tu myšlenku na M, obzvlášť, když byla živená Mordym a ostatními kamarády:).

Tak jako si amici dělají stress testy na banky, [které stejně z velké části budou mít silné problémy, ať si to lakují jak chtějí:)] tak i já jsem se po uvážení rozhodl udělat si čas na svůj maratónský stress test:). Vždy podstanou takových testu je zjistit, co by se stalo kdyby a tak jsem si řekl, naděláš si něco v práci a v pátek dopoledne budeš běhat v prokopaku 35-36km nebo 4 hodiny, co přijde dřív:) [nebo dokud nepadneš:)]. Jenže tenhle test -- tedy na rozdíl od těch amerických -- byl opravdový.

Ráno jsem v 7.40 vyběhl, vzal jsem si 1.5litrů vody a 1/2 litrů iontaku (do manželčina běžícího pásu) a vyrazil. Běhal jsem takový ten tradiční okruh, kus po cestě Stodůlky-Hlubočepy, která dolů klesá a nahoru stoupá (v každém otočení se mi zdál ten kopec strmější) s tím, že jsem do toho zapojil takový asi 4km cross podle trati, k vesnici a u vápenky otočit a zpět na silnici.


Ty různá stoupání v lese vypadají romantický, ale když je člověk běží po 3km, 7km, 12, 21.. tak už tak malebné nevypadaj a začínáte jich mít plně zuby. Naštěstí když jsem dokončoval asi 25km, tak tam zatarasili maníci cestu traktory a zacli porážet drobné stromky a já měl "výmluvu" že zbytek absolvuju už je na té silnici a přilehlých cestičkách:). Po cestě občas "přeběhl" nějaký jiný běžec (viz foto), ale jak vyšlo slunce, tak jsem jich ještě pár musel přenést do trávy za cestičku:).

No za 2.5 hodiny mi došla voda:) [měl jsem takovou občerstvovací stanici - za jedním odpadkovým košem jsem si schoval láhev] a pak už to bylo o poznání těžší. Ale doběhl!!!

Takže jsem si dokázal, že bych M dal. 35km občas v hnusným:) terénu, 3 3/4 hodiny. Ses dobrej Honzo, sakra ses dobrej:)! Zítra nesmím zapomenout na relaxační výklus:).

Jjo, i když jsem pil jak houba, váha po opět vytvořila neuvěřitelný rekord, 85.6 (!). To jsou věci:).

PS. V sobotu jsem po ránu pilně dal 11.5km skoro identickou trasu:) a pak vyrazil na chalupu.

1 komentář:

  1. DOBRY.
    Já jsem si zase pro radost udělala další sraz spolužáků - tentokrát z gymplu :-)

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...