sobota 9. května 2009

Před a potom:)

Před maratónem jsem myslel, že bude velká nervozita, ale nějak jsem nestačil.:) Nebyl čas na nervozitu. Ve čtvrtek jsem si byl ještě tradičně zaběhat 12km (po M změním rytmus i délku treningu!), ale všude byla spousta práce, povinnosti, šel jsem se ženou do divadla, pak ještě chalupa a že synem do kina.. Pro kolegy jsem dodělával práci, zkrátka všichni chtěli, abych před 10.5 nejlíp všechno dodělal. Jakobych plánoval "umřít" na maratónu. Ted je večer, 9h a tak za 12 hodin uvidím, jak to půjde, co je pravda. Budu na to stačit, jsem na to připraven? Všechny tyhle otázky budou zítra odpoledne jasné a hned je sem odpovím.

Uff, 4:07, sedám k počítači a přemýšlím, jak začít. TEDY MAM TO, DAL JSEM TO, překonal jsem to, co jsem plánoval, překonal jsem sám sebe, ale sáhl jsem si hluboko:), možná víc, než jsem plánoval:).

Ale popořadě. Včera večer jsem si naplánoval, jak vše ráno časově (hravě) zvládnu a bylo to zase všechno jinak. Aši jsem tady odkryl svůj velký problém s ranním běháním:) a řekněme s nutnosti mít v podobném případě toaletu doslova na dosah:). Běh pražskými ulicemi není běh prokopským údolím, že:). Dneska ráno jsem měl naplánováno, že vstanu brzo, kolem šesté, najím se a tělo začne dobře fungovat:) ještě předtím, než opustím Butovice a taky to tak vypadalo:). Moje skvělá a hodná manželka [jasné slunéčko,...] mi koupila i několik energetických gelu, tyčinky a iontový nápoj v plechovce. Hezky jsem si to vezl v batůžku:) a protože pochybnosti přeci jen byly, řekl jsem si, že ještě sním energetickou tyčinku, než tam dorazím, abych věděl, že vše je OK:). Zkrátím to:), na přestupu na A jsem měl co dělat, abych stačil vystoupit do vestibulu metra a moje práce byla "logicky" moje další zastávka:). Takže jsem nakonec nechal všechny gely, tyčinky a jiná energetická pozbuzovadla u vrátného, včetně bundy a urychleně vyrazil na seřadiště.:) Opět mě čekal závod jen na vodu/iontak, bylo mi jasné, že nesmím sníst vůbec nic!!!

Měl jsem ale dobrý doping. Na trati byla banda lidí od nás z práce a fantastický fandili!!!! Díky všem, mělo to větší hodnotu než sebevětší balík energetických potravin, taková koncentrovaná lidská pomoc:)!!! Někdy brzo to oslavíme, platím piva!!!

Jinak, normální běžec vyběhne a asi po hodině spali cukry, co má v sobě a začne je doplňovat. To já mám inovaci, vybíhám na trať už bez jakýchkoliv cukru, aby to bylo bojovnější:). Proto jsem opustil myšlenku velkého vezíra (jiri promiň!), že bych to měl dát podle jeho výpočtu za 4:10 a řekl jsem si, že poběžím plus minus na 6:+ minut km a až to nepůjde, tak poběžím, jak to půjde.:)

Tabulka mezičasu podle mě ukazuje sílu ducha, nikoliv mého těla [neřku-li trávicího ústrojí:)].

SplitTimemin/KmDeltamin/KmRealTime
10 Km1:02:586,171:02:586,170:57:30
11,8 Km1:13:256,130:10:275,481:07:57
20 Km2:00:146,000:46:495,421:54:46
21,0972:07:026,010:06:486,112:01:34
30 Km3:00:486,010:53:466,022:55:20
40 Km4:10:396,151:09:516,594:05:11
Arrivo4.25.396,170.15.006,504.20.11

Taky ukazuje asi i to, že jsem měl s sebou Polár a snažil se být poslušným běžcem. Četba příběhu běžců, co nedokončili na běhej.com byla mým věrným průvodcem:).

No při dobíhání do cíle mi v posledním finiši volá na mobil moje hodná a skvělá manželka [jasné slunéčko,..:)] že už jsem v čili, povídám do telefonu ještě finisuju, a dál jsem do toho všechno, Posledních pár metrů jsem prolétl jako blesk.:)

Douška na závěr. Nedostatek cukru se přeci jen projevil, lekce jsem zkolaboval ve vagónů metra, ale hned jsem vyskočil, jako zajíc:)! Není nad takové správné omdlení, hned se člověku srovná tlak. Ted už chodím po bytě, jakoby nic:) a přemýšlím, co dál. Určitě nehodlám délky zvyšovat, chci si to běhání ještě víc užít, asi zkusím 1xv týdnu běhat kopce v prokopaku, 1x čistý kros a 1x kros se silničkou (15+km). Ted ale nejdřív musím uzdravit tělo po maratónu, zítra ozdravný klus! [papír raději s sebou:), jeden nikdy neví!:)]



PS. Určitě dám fotky od našich, hodně fotili, hlavně, jak jsem "stárnul" během závodu, ale to příště. [maratónec:)] 12:).

Dokázal jsem to z 0 na maratón za 130 dní! Ses fakt dobrej, i dyz starej pes:).

PPS. Lubo mi poslal hafo fotek, tak dávám 15km, 29km a 40km:). [Klik dá velké foto]


4 komentáře:

  1. Honzo, skvely cas. Pred tymi par mesiacmi po pive a tequille som neveril, ze na jar das maraton. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Duro, dik. Za podporu a rady v zacatcich... Myslim, ze muzes ziskavat dalsi nadsence, protoze kdyz to dal i stary pes:), 0 na maraton za 130 dni, tak to muze dat preci kazdy:) a o tom to je:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dik vsem za gratulace.
    Uzil jsem si to, uzil:)... Hodne taky diky vam! Ale co, uz je po 1/1M a jak rika Hogo Fogo v Limonadovem Joe, "zivot bezi jako splasena herka a divaky pranic nezajima zapletka prvniho dejstvi" :). Takze zpet k radostnemu behani, splnit resty v praci a vsude jinde:)

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...