sobota 31. října 2009

Miloš povídal..:)

Vzpomínám si, jak se mi kdysi líbil obrat Petra Bajzy z Bylo nás pět, když říkal, "my kluci co spolu chodíme", teď by se hodilo ho změnit na "my kluci, co spolu běháme":)... Uvedomuju si, že čas od času se zastavím s Durim a s ostatními a aspoň mluvíme o běhání, o zážitcích [a že je nějak pritahuju:)], když už nám to nějak nevyjde vyběhnout společně.. Samozřejmě, celkem výsadní postavení má (logicky) ultra Miloš a já jsem několikrát přistižen svoji moudrou, krásnou, milou... manželkou [jasné slunéčko]:), že řeknu, "Miloš povídal" a pokracuju s něčím :)...

Takže když jsem si v rámci drobné radosti koupil nějaké vitamínové bobulky, hned se mě ptala, jestli mi to taky "povídal Miloš":) a já, že ne! [pro úplnost dodávám, že jsem si to přečetl v jedné jeho knížce "7+1 krok nejen k manažerské kondici":)]. Nicméně, minulý týden jsem probíral s M. moje plány na příští sezónu a podle mého předchozího ("přesného") zadání jsme společně došli k plánu, že by bylo vhodné trénovat na Brdskou stezku (50km), která se běží v dubnu [vlastně kousek za chalupou] a jeden maratónek na podzim, kde bych si zkusil dát nějaký ještě lepší čas.:)

No ono upřímně, o ty dva běhy zase tolik nejde, já se těším, že zase budu mít pravidelný rozpis, řád a moje běhání bude nějak líp zakotvené zase, až zmatky v práci budou ukrajovat můj volný čas a treningovy plán? to je hezká obrana.

Zatím v čekání na přesný treningovy plán jsem tento týden vyběhl 3x (po 12km), příští týden už bych chtěl 4x, a následující už bych chtěl být na standardním cyklu 5 běhání za týden. V Prokopském údolí je už po ránu pěkná zima, teď už byla i jinovatka, spadá zbytek listí... dneska jsem využil toho, že jsem vyběhl na sobotu časně (už po 7.30 jsem byl v údolí) a tak čerstvě napadané listí bylo po cestách a pěšinkách nasypané jak květy pro svatebčany. No posuďte sami..



Ale zima, byla.. Naštěstí mám i rukavice a tak jsem na příští týden dobře připraven. Zítra kolem poledne totiž letím směr "jižní" Finsko (Helsinki), takže tam bude aspoň hezky teplo:), těším se na běhání kolem moře, měl jsem při balení hezké dilema -- jestli si vzít oblek a oblekove boty s sebou. Vyřešil jsem to jednoznačně. Oblek a lakovky jsem nechal doma a vzal si běžecké hadry:) a svoje Mizuno... Jsem přesvědčen, že to byla skvělá volba!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...