středa 31. srpna 2011

Umění běhat a běhací umění

Tak ta ženská ve mně je [bohužel/bohudík], nejen ten recept z minula o tom svědčí! Trenýrkový plán se mění v cár papíru, místo intenzity na dráze, se opět konala běžecká turistika!:) .. A tak zjišťuji, že jsem vlastně vyhodil z okna peníze za "trenýrkovy" plán, protože v něm mám od Miloše napsané detailně intervaly, intenzívní pobíhání a já místo toho běhám do práce/z práce, se synem a o sobotě si klidně vyběhnu do dalšího údolí. Ovšem, na druhé straně byl to luxus!

I v tom bahně a 1/2km odbočce kopcem a strání vzhůru, to byl zážitek maximální. Tedy říjnový maratón ve Stromovce bude (z hlediska času) buď jeden velkej průšvih, protože se na něj připravuji tak nějak mimochodem:), nebo jeden velkej zázrak, protože to všechno nějak padá shora:). No, nechám se překvapit, ale ta ženská ve mně to evidentně neřeší.. tedy myslím ten čas. Pocity zatím skvělé.

Jak čtu a sleduji, tak se všichni teď různě soustředili na běžeckých jamboree, soustředěních, setkáních, aby se naučili umění běhat. To jsem už velmi rozumně usoudil, že mě nikdo nenaučí, ale řekl jsem si, že na běhacím umění přeci něco je. Představte si, že existují různí běžci, kteří svým během vytvářejí umělecké artefakty a obrazce na mapách pomocí GPS. Tím pádem doslova tesají svoje kroky do země a svým během tak vytvářejí i něco jiného. Například je zajímavá stránka Art of running, kde Josef Tame, chlápek žijící a běhající v Tokiu, vytváří zajímavé běhací GPS obrazy. Jeho věž v Tokiu, malé slůně, které pije z kanálu nemá chybu. Posledním přírůstkem na jeho stránce je logo Apple, jako pocta odstupujícímu CEO Applu.


A tak jsem zapátral, jestli ve mně taky není i jen maličko ukryt nějaký běhací umělec a je to tady!!!..:) Tak nějak nesměle se dere na povrh, ano ,zatím jsem víc abstraktní umělec, ale na to, že to bylo bez plánu, co? (A pozor na ta čísla!)

A co vy? Co vy GPS nadšenci, nepošlete odkaz na nějakou svoji mapu, co má pěkný tvar?

Běháním k umění:)!

12:)

PS. A teď obrázky těch, co sem dali nějaký odkaz.. Super..

Ju:

Advid:

Liška- Nikie:

Advid2 (tentokrát krysa):

Ondřej:

RID:

Protože moje "sbírka" je stále otevřená, i teď po dlohé době dostávám hezké obrázky. Tenhle je od Davida (Advid) a ten ptáček je fakt hezkej.:)

Nové příspěvky od pravidelného "malíře" Davida (Advid).. Ležící lama a havárie vzducholodi:

Poslední kus od Advida, ukazuje plně zvládnutý GARMIN:). Ten člověk je ďábel!
E.T. volá domůůůů!!!!

David (Advid) se neustale zlepsuje.. Posledni vytvor ma charakter narodni galerie:)..
Jinak jeho samoztatnou expozici uvidite na jeho strankach zde:



11 komentářů:

  1. Nějak se nedaří do komentáře dostat obrázek, tak aspoň krátký komentář na http://jiriugo.blogspot.com/2011/09/gps-art-of-running.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já zkoušel udělat přítelkyni srdíčko na kole, ale byl z toho takový paskvil. Ale tohle: http://connect.garmin.com/activity/108275085 by mohl být pajdulák s nudlí u nosu. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. 2 ju a Advid: Náádohou dost dobrý.. hned jsem to sem polácnul:). Pokud pošlete odkaz nebo dáte link do komentáře, tak sem ty obrázky všechny dám.. 12:)

    OdpovědětVymazat
  5. A co takhle prazska liska nebo co by to mohlo byt?
    http://www.runningfreeonline.com/act/616167/subView/Map

    OdpovědětVymazat
  6. Z dnešního rána: http://connect.garmin.com/activity/111181773
    Nevýhoda je jen ta, že musím stopnout záznam a začít dělat nový a stejně tak na konci, takže mám pak místo jednoho záznamu tři. Ale jakmile to sem nahraješ, tak to sloučím a budu mít krysu s motancem na přední noze. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Plha se hlásí. Jeden z prvních okruhů, který jsem v začátcích běhal je http://connect.garmin.com/activity/75350808 (tady byl tedy běžený dvakrát, prostě jsem to pro zvýraznění obtáhnul). Mně to připomínalo stylizovanou lebku z pirátské vlajky a tak jsem si říkával, jestlipak mě z toho klepne pepka. Zatím neklepla.

    OdpovědětVymazat
  8. Ovsem tohle jsou poklady! Ta krysa, liska i lebka.. No myslim, ze chudak Japonec:), teda jste trida! Musim kouknout na mapu a popremyslet, kam vyrazit a co probehnout, aby to pekne vypadalo:). To se mi to pekne plni obrazky:). MSF!

    OdpovědětVymazat
  9. Já občas běhám takového paťatého slona se zahnutým chobotem: http://www.runningfreeonline.com/Maps/9318

    A také se mohu pochlubit "magickým" číslem, když jsem tuhle trať běžel teď v neděli,tedy 28.08.2011, trochu jsem si to zkrátil v Řeži a po doběhu jsem na hodinkách měl uběhnuto přesně 28.08 km!

    OdpovědětVymazat
  10. 2 rid, ovsem nejen super obrazek, u me bys mel jeste super body za skvely cas!
    Jinak jsem koukal, ze Milos s Danou se vzali za sve a vyhlasili soutez na bezecke skole, je to pochopitelne lepsi, neb sem zase tolik lidi nezabloudi:), ale stejne poslete obrazky.. 12:)

    OdpovědětVymazat
  11. POZOR!!! TED JSEM CETL V RESPEKTU Z 12.3. ZE JEDNA SKUPINA USILUJE, ABY SE BEHACI UMENI STALO OLYMPIJSKOU DISCIPLINOU! POTREBUJI K TOMU 50 ZEMI A Z CESKA SE JIM JESTE NIKDO NEPROHLASIL! DAVIDE, JDI DO TOHO!! 12:)

    OdpovědětVymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...