sobota 14. ledna 2017

Leden čas dárků ... a technické kontroly..:)

Normálně televizi skoro vůbec nesleduji.. ale v období vánočních svátku se nedalo uniknout. Koukal jsem s rodinou na (neskutečně slabé) pohádky v duchu známé Cimrmanovi frustrační kompozice, kdy se prvek očekávání střídal s prvkem zklamání:)... a v přestávkách mezi pořady jsem se dozvěděl, že nejlepší dárky, které potěší staršího muže jsou pochopitelně přípravky Corega na zubní náhrady, kloubní výživa Proenzi 3+, nebo Klokan.. Korunou všeho bylo pro mě zjištění, že to po čem starší muži touží úplně nejvíc je Prostenal, a pokud to není Prostenal, tak je to Prostenal Forte:)..

Naštěstí.. naštěstí jsem byl podobných dárků ušetřen. Rodina ví, že já za nejlepší kloubní výživu [jako správný rolnický syn:)] považuji ovarové kůže nebo pečené vepřové koleno:) a že pivo a alkohol jsou jediná uznávaná anestetika:).

Nicméně, jsem zodpovědný starší muž, který má trochu nezvyklého koníčka.. a tak každý rok v lednu pro získání zdravotních potvrzení podstupuji celkem důkladnou "technickou" kontrolu. Moje obvodní lékařka je (díky ji za to!) je velmi pečlivá a tak nejen, že mě proklepe, poslechne a celkově vyšetří, ale natočí mi EKG, udělá mi velmi detailní rozbor krve, moči i stolice:).. a můj urolog (Dr. Ptáček) mi k vyšetření mého "ptáčka":) udělá navíc všechna související vyšetření včetně sono břicha.. Připadám si jako staré embéčko na stanici technické kontroly:). Možná je to zbytečné, ale já jinak (zatím-ťuk-ťuk) k lékaři nechodím.. a tak mám aspoň dobrý pocit, že jak podvozek, tak i motor a karosérie zatím vyhovují a můžu se účastnit svých oblíbených závodů..

------- malá odbočka ------------
[Teď vážně.. Pokud je vám víc jak 40-45, určitě, určitě doporučuji absolvovat pravidelnou technickou kontrolu:).. Pokud je vám jako mně 50+, tak si myslím, že je to téměř nutnost... Už jen pro váš klid.. Stát se může cokoliv, ale aspoň má člověk dobrý pocit, že něco nezanedbal]
------- konec odbočky -----------

K těm dárkům. Nevím, jak u vás, ale u nás je to těžký.. Slovy Zlatana Ibrahimovice.. "Co bych kupoval svoji manželce za dárek? Vždyť má všechno! Má Zlatana!" :)

Tak pochopitelně, stejně může uvažovat moje nejmilejší manželka, jasné slunéčko..:).. Co by mi měla kupovat za dárek? Vždyť mám ji! :).. A tak nakonec takové ty nejlepší "běžískovské" dárky si člověk stejně koupi sám.. Například výbavu na TGC 360 degrees..[např. ultra lehký Žďárského vak, 230g (nepotáhnu přeci stan), atp.].

Nebo nový komutační batoh, do kterého se dá složit i oblek! Čekám, že mi dorazí každou chvíli! :)..
video zde

Ovšem, když přijde řeč na závodní bágl, je ticho.. Pohledem na požadavky na povinnou minimální výbavu na 360 degrees -- namátkou: 3l vody s sebou, oblečení, jídlo, stan/ždárák, atd. by bylo celkem logické, abych si koupil nějaký nový, lehký, expediční běžecký batoh.. Jenže.. jenže.. moje "černé pivo" se mnou absolvovalo už tolik.. to mu přeci nemůžu udělat! A tak přemýšlím, co přivážu zespoda, co ze strany, co dám dopředu, co dozadu.. Abychom i tohle dobrodružství mohli absolvovat spolu.. Ta vazba a vděčnost věcem, které mi sloužily a pomáhaly.. mi přijde celkem zásadní (i pro úspěch takového podniku). Vidím to jako paralelu k tomu, že člověk nehledá neustále tu nejmladší a nejatraktivnější partnerku.. Stejně jako ve vztazích, tak u běžeckého báglu vnímám ty společné chvíle, zážitky, krize a vítězství..:)

Všemu zdar! Našemu úsilí, plánům.. a ultra zvlášť!

12:)
PS. Přes víkend plánuji testovat nové úpravy "černého piva".. Je to fakt vymazlený batoh. Myslím, že se to posunuje správným směrem..:).

18 komentářů:

  1. Jj, hezky napsané, technické kontroly jsou určitě dobré - mě například v loni několik doktorů ubezpečilo ať jsem klidný, že už v té hlavně nic nemám :-) A Zlatanovi hlášky jsou taky legendární - jedna dobrá sportovní, která mi občas při běhu naskočí: Když jdu na trávník, tak si hlavně nechci umazat dres :-) nebo perla hodna jedno z nejdražších fotbalistů světa: Fotbal už mě nebaví :-)

    Tak ať nám to běhá!
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Zlatan se svymi vyroky je moji velkou motivaci..Bylo skvely, jak ho v minulem roce vsichni odepisovali.. a jak zari v MU:). [Vsechno vim, syn mi to vse rika:)]. Nicmene i jeho odpoved na zlutou kartu.. "Myslel jsem si, ze anglicka liga je o hrani telem.. Evidentne jsem se mylil..:)"
      Tak at nam to beha! uspesnym kontrolam.. ZDAR! 12:)

      Vymazat
  2. Děkuji uctivě za ten batoh. Už jsem byl zoufalý. Potřebuju uskladnit notebook, dva diáře a oblečení a mít to pohodlně 10-20 km na zádech. A nebylo, co sehnat, kde by nebyl nějaký velký kompromis. Zrovna dopoledne jsem to znovu zoufale procházel. Tohle vypadá moc dobře (snad jen, kdyby se ten notebook dal vyndat bez otevření, ale co už, to je takový bonusový detail - a ještě nabídli povánoční slevu. Takže objednáno, týden bez něj vydržím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. taky jsem NATO zvedavy.. podporil jsem je na kick starter tesne pred uzaverkou projektu.. Rikali, ze maji hodne zakazek a ze to dostanu behem ledna..:).
      Pracovni behaci batoh.. s moznosti na notas, kalhoty, papiry.. to zni velmi dobre.. Tak at se nam s tim (a nejen s tim) dobre beha! 12:)

      Vymazat
  3. Přirovnávat manželku k batohu? Amatérská chyba od takového partnerského profíka! :-D Ještě, že tě nečte... :-DD Batoh je ovšem luxusní, vůbec ho nepotřebuju, ale asi ho chci :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. no ovsem.. ted to ctu a verim, ze jsem si nic takoveho nedovolil.. Mozna snad jen tu vazbu na spolecne zazitky, prozite chvile... No a kdyby bylo nejhur, ona to tu stejne necte:)..
      Moc se tesim na ten komutacni batoh, jinak "cerne pivo" se mi podarilo dostat (verim) zase o level nahoru.. A tak to nakonec vypada, ze jej beru s sebou na kanara (!). Zivot je krasny..
      MSF! At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  4. Nepřestávám žasnout jak se ti to všechno může vejít do 13l batohu :) i když vezmu v úvahu všechny možné závěsy ... i tak mi to přijde neuvěřitelné!
    Ať se daří!
    Mm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. dik, verim, ze az uvidis nove rozsireni "cerneho piva", tak mi to pochvalis.. Nasite ruzne popruhy, gumicky s brzdami, dopredu umim dat extra lahve.. No ted o videndu to chci zabehnout s plnou polni:).
      MSF! At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  5. Na baťůžky jsem docela magor, podle toho, kolik jich mám doma se to opravdu už dá skoro považovat za obscesi :-), přitom žádný z nich jsem neshledal úplně dokonalým, většinou aspoň lehce upgraduji, třeba jen gumičkami našitými na vršek s plastovou dvoudírkovou brzdičkou, spousta věcí se tak zdá zvenku uchytit, jen se nebát vzít do ruky jehlu a nit :-), dav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chapu.. nejdriv jsem se na to bal sahnout.. ale ted.. uz to vylepsuji.. no k obrazu svemu:).
      rtak nasim idealnim baglum.. zdar! 12:)

      Vymazat
  6. Měl bys udělat zápisek o rancích jako Honza Bartas. :-)

    Přirovnání pobavilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. No to jsem si zase nabehl.. Nejdriv Jitka a ted ty..
      Ted uz je jen otazka, kdy se to dozvi moje nejmilejsi, .. "ze jsem ji prirovnaval k batohu"..:).. OMG! Je uplne jedno, ze jsem nic takoveho nerekl, uz mi to podle vseho nikdo neodpare..
      MSF! 12:)

      Vymazat
  7. No jo, Tobě se to řekne, absolvovat technickou prohlídku. Ale co když navrhnou sešrotování?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. toho bych se zase nebal.. Patrime oba k zanovnim veteranum:).. o ty se (casto) s laskou pecuje..:)
      At se dari! At to beha.. po pevne zemi..
      MSF! 12:)

      Vymazat
  8. Taky si mohl doporučit STKáčko od 43+ ... no dobře ... ale zaujala mne ta obsese s baťůžky, možná jsem nezkušený, ale já si neoblíbil žádný, nesnáším na zádech oba stejně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. no jak vime z automobilismu.. STK se doporucuje i pri vyrazne vysoke kilometrazi, aby nedoslo k zadreni motoru:).
      A batoh? Ja v podstate beham vic s baglem nez bez nej.. protoze kazdy muj komutacni beh mam neco na zadech.. nekdy vic, nekdy min.. ale vetsinou neco vlacim. Takze, jako starsi moudry muz, nez abych s tim bojoval, tak jsem si to zamiloval:).
      MSF! At nam to beha! 12:)

      Vymazat
  9. Ty preventivní technické, s tím mám ideový problem. Protože jak známo zdravý občan neexistuje, byl pouze málo vyšetřen a dobrovolný vstup do farmaceuticko medicínského komplexu sebou nese riziko, že z něj už nevystoupíš. Takže prevence s mírou :-) S batohem jsou koukám navázal na přístup VS, který koupí batoh rozpárá ho přešije, tak ať Ti skvěle slouží I s těmi vychytávkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :).. Samzorejme jako statistik vim, jak jsou nastavene ty "urovne" napriklad na cholesterol..
      O to je prekvapujici, ze jsem byl (opet) vsude v norme:). Ale zase to neprehanim s dukladnosti kontroly.. iste by mi neco nasli:).
      S Batohem mas naprostou pravdu. Praotcem veskych postupu a myslenek neni nikdo jiny nez velky VS! Ovsem batoh je (z meho pohledu) naprosto skvely!
      MSF! 12:)

      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...