neděle 1. února 2009

Běhání, běhání, snad i chřipku zahání:)..

V minulém týdnu mě školila chřipka přímo K.O., sotva jsem lezl, děti 40 horečky a mě se v žádném ze dnů 'neudělalo dobře" :). Že zásady jsem se neměřil, co kdybych měl taky vysokou teplotu, že:)..

Takže jsem sportoval naposledy minulý čtvrtek, ale už jsem cítil, že se mi pomalu uzdravuje tělo, duch snad zdráv ještě je:) [nebo už se nikdy neuzdraví:), záleží na úhlu pohledu], tak jsem dnes cvičně vyběhl..

Přečkal jsem ve zdraví, běžel jsem jen tak pro radost 9km/h, 10km/67minut.. Ale bylo to příjemné, krásné jsem se protáhl a ani jsem u toho nekašlal:)! Vítězství.. Po běhu neuvěřitelná čísla 91.4(!). I když to není primární, přesto to potěší.. To by snad ta 90 mohla i v únoru padnout, ale uvidíme, není to hlavní.

Ted když koukám z trochu odstupem a hodnotím první měsíc pravidelného běhání, tak mám z toho neuvěřitelný pocit. [Guru aktivního pohybu, kterého uznávám M.Škorpil by sice po pravdě řekl, že čísla nejsou důležitá, důležitý je pocit, ale já jsem statistik, tak drobet těch čísel]: Začínal jsem už se "sníženou vahou":( 98.5kg, na začátku byly i 2km problém, teď na konci měsíce navzdory tydenimu chřipkovému výpadku jsem naběhal přes 90km, standardně běhám 10km, 3-4x týdne, váha zamířila hezky dolů..

Plány na únor? Hlavně se vrátit k pravidelnému rytmu běhat ob den 10 či víc km a je to.. Než se udělá trochu teplo a jarně venku, chtěl bych mít dalších 100+km naběhaných a pak už to bude zase naprostá pohodička..Běhání venku zdar!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...