neděle 15. února 2009

Zlomový týden?

Zlomový týden je podle mě ten, kdy se něco podaří překonat bez toho aby si člověk něco zlomil nebo nedej bože, aby ho to zlomilo.:). Včera jsem následoval rady velkovezira a podařilo se mi překonat "mezní rychlost":), dneska jsem chtěl ten algoritmus potvrdit.

Takže jsem začal běhat 1km pozvolné a pro jistotu hned přeskočil na 9.7:). Po prvním km jsem nastavím 10.3 a v naprosté pohodě uběhl zbývajících 9km, takže pozor pozor, dnes konečně 10km pod 60min (58.20).. Svět je krásný, algoritmy fungují:), známí fyzikové by mi můj přístup osvětlili zabroušením do kvantové teorie, ale mě stačí, že to (zatím) funguje:).

Nebudu se více rozplývat, šetřím dech a síly na další pokusy o rekordy [ale pozvolna, nic se nemá přehánět:)], tak jen shrnutí dnešních čísel: 10km 58.20, 1h 10.3, váha po 91.2 [tady se nějak pohoršil, ale deka nemá cenu řešit:), stejně tak váhu, to se spraví samo, pokud mi běhání půjde]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...