úterý 24. února 2009

(Zaplaťpanbů) karneval uz končí!!

Dnes ráno jsem vyrazil do přístavu relativně časně, řekl jsem si, že by bylo vhodné si zaběhat svoji dávku hned po ránu (kdoví, co bude večer) a hlavně, říkal jsem si, že večerní slalom mezi rozdováděnými karnevalisty nemusím mít každý den, že:)..

Překvapila mě nádherná klidná až ospalá nálada slunce vylézalo z mraků a osvětlovalo moji "běžeckou dráhu" :), viz foto.


Pozvolna se začali trousit další sportuchtiví turisté, zoufalí američané, kteří se svými 15okg kolem chodili asi 25 minut ["oh yes darling, I walked almost half of the mile, maybe less but I definitely need a break!!":)] a samozřejmě skupina nějakých běžců, kteří se kolem proháněli rychleji než já a to mě silné motivovalo, takže jsem běhal, jakoby to bylo naposled:). Nejkrásnější byl dialog ruský hovořícího párů, kdy žena se snažila vybídnout manžela, že by taky mohl sportovat a když od se bránil, že běhají jen mladí blázni, ukazovala na mě (zrovna jsem běžel kolem molo a zpět), chlápek to komentovat, tohle je taky blázen, jenže starší:). Dál už jsem neslyšel a krásným ránem jsem běžel dál...

Přesně jako Popelka, než se sál zahustil jsem zmizel směrem k hotelu a s rodinou vyrazil na procházku do botanických zahrad.. jjo, člověk si musí dělat radost, není zbytí:).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...