pondělí 17. června 2013

TASS je zplnomocněn prohlásit..:)...

Dovolím si použít frázi, kterou jsem za svých dětských let slýchal hodně často a tehdy jsem ji pořádně nerozuměl:)... Komentovala totiž neuvěřitelně události a snažila se vysvětlit neuvěřitelně situace, kdy například poklidně orající traktor u sovětsko-čínské hranice byl napaden agresory.. Podle prohlášení TASSu traktor střelbu opětoval.. a se zajatci odlétl na blízkou základnu :)...

Tedy TASS je zplnomocněn prohlásit, že můj nejlepší kamarád a zároveň propagátor ultra, který mě nadchnul a získal pro ultra [koneckonců hodně lidí, co znám.. u nás v instituci získal i starší paní vratné pro pobíhání a cesty do práce.:)] -- "mýtická" postava známá jako Running Shadow, alias Běžící Stín.. tak ten se koncem srpna a začátkem září bude vyskytovat na našem území (!) určitě v období 30.8-8.9...a určitě se sejdeme na minimálně jedné běžecké hospodě, ale co víc.... Vyplnil jsem a zaplatil za nás registrace a poběžíme spolu Baroko. Můžeme se sejít ať už na trase maratónu, 1/2M nebo 10k, ale hlavně v cíli, protože všechny trasy končí ve stejném místě!!! Tedy 7.9 v Plasích... Je dost času, ale přesto to říkám dopředu, abyste mě potom nemlátili něčím po hlavě, že jsem všechno tajil...:)


U nás doma jsem přešel na letní pobíhací režim -- to znamená pravidelné pokusy o logistickou maturitu při akcích běhá (skoro) celá rodina, plánování venčících běhů a zase cest do práce -- díky zapojení ostatních členů rodiny má moje pobíhání neuvěřitelně skvělý sociální rozměr, ovšem je výrazně komplikovanější, protože chci zvyšovat km velmi postupně... Ale zatím to jde, tedy pardon.. běží!:).. Minulý týden se mi podařilo při pohodovém pobíhání docílit úrovně mezi 90-100, což by znamenalo, že tento týden při trošce rozumu bych se mohl pohybovat mezi 100-120.. to nemá chybu..:)



Ale co víc, zase jsem svoji nejmilejší manželce, jasnému slunéčku při našem výběhu mohl ukázat pídí-midi horskou ochutnávku v prokopáku a proběhnout se maličko kolem skal a místním trailem. Nemělo chybu... Sice už vím, že moje slunéčko patrně chápe, proč "mě to láká" :), ale hlavně mám velkou radost, že při našich společných akcích spokojeně pokyvuje hlavou...:).. Co víc, nedávno mě dostala, když jsem ji říkal pár čísel ze záznamu sporttesteru z Horské výzvy... Říkala, tolik kJ?? To je jako šest obrovských Lindt čokolád!... To abych taky začala běhat ultra!!! :)..:)

Všemu zdar! Ultra zvlášť! 12:)

44 komentářů:

  1. A je to tady. Muj tradicni vrchol sezony se stane vrcholnym ultra zazitkem :o) Uvidime se nejpozdeji nekde v okoli ricky Strely :o) w.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu kdyz uz vyvrcholit, tak nejlepe s nekym spolecne:). Tedy, co blbnu..:).. Bude to urcite zase jeden ze zajimavych zazitku.. Tesim se!!! 12:)

      Vymazat
  2. Výborně...to tedy bude akcička. Veverka Express hlásí obě registrace uhrazené. Těším se na setkání se všemi. Na ty kcal koukám jinak: Mé BRMp je cca 3000 kcal denně, takže za Horskou výzvu bych si žil 4 dny, v klídku na kanapi pak celý týden :-) To jde ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Same dobre zpravy!!! Konecne potkam i Veverku Prazskeho:). Jen abychom se tam moc neodrovnali:). To bude same na pohodu, na pohodu... Ale ty (krasne) konce! :)
      Tak vsemu zdar! Kamaradum zvlast! 12:)

      Vymazat
    2. A já Veverku náhradního! Ale při tvé kilometráži se zřejmě uvidíme jen na startu a v cíli. Pavel mě pokáral že nečtu blogy a nejsem up to date, človek dva dny nemá pc a jako kdyby ani nebyl...
      VP.

      Vymazat
    3. Klidek Martine..V te dobe bude kratce po Leadville a tak jako tak na nejaky uprky nebude odkud poradne brat:). Ale ze si to uzijeme, o tom zadna! 12:)

      Vymazat
  3. Ty pises ten blog castejsie, nez ja beham :)
    Tien v CR? To bude asi bezecka udalost roka. Aj by som sa na to tesil, ale stale netusim, kde vtedy budem. A to pobiehanie s manzelkou nemusi byt zly napad, ale u nas (mam pocit, ze nastastie) zatial nerealizovatelny. Mozno neskor...ale, medzi nami, celkom mi vyhovuje, ked sa niekam vyberiem 30km, ze rodinu a vsetky s tym spojene starosti nechavam doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) omluva, ale ja si potrebuji tu a tam (vetsinou 2x tydne) neco zapsat.. tak aby mi neuteklo, co prozivam, co me tesi, ceho se desim a tak..:)
      castejsi nez magazin MF Dnes.. ja vim.. uz jsem si rikal mnohokrat, ze bych to mel omezit, ale... :)
      Jinak se sluneckem behame tak 9km, nekdy se mnou bezi 3-4, ja pak pokracuji sam s Deri... Samozrejme neni nad to behat dlouhe uplne sam.. ale to ti preci nikdo nebere..:)

      Tak to nekdy zkus. Klidne i jen tak "pomalicku, krok sun krok"...:). 12:)

      Vymazat
  4. Co je to na fotkách za zvláštního chlupatého kamzíka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vzacny exemplar "lamy psi" :), v domestikovane podobe...
      Pro pratele Linneho systemu, jedna se o nedavno popsany exemplar Lama cannis glama (dr.), kterou ja chovam pod jmenem Deri, ale skutecne je to Lama psi tzv. krotka..
      Vrele doporucuji.
      MSF! 12:)

      Vymazat
    2. No mě to spíš připomína nějakou veverku nebo v te kaluži ondatru :)) Je vidět že v tom prokopaku maj oprávněně chráněné uzemí :))

      Vymazat
    3. Ty v tom zase vidíš jen jídlo. :-)
      Honza ví proč Deri hlídá i při běhu. Vlastně jí hlídá celá rodina.

      Vymazat
    4. Pockej Lubosi, neco na tebe s Deri nacvicime... Ja ti dam ondatru:)... Uz se tres...! 12:)

      Vymazat
  5. Honzo, ty k běhání přivedeš snad každého. Asi to umíš dobře vysvětlit a ukázat :-) Potřeboval bych něco podobného provést s mojí manželkou, zatím totiž ty výhody moc nechápe :o)) Ale ta hláška s čokoládou by mohla být dobrým začátkem.... :-)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jiro.. zaklad je brat sve blizke na relaxacni beh.. nejlepe, kdyz si odbehnes treba svych 10-15 a vratis se domu ci nekde "naberes" svoji nejmilejsi manzelku... po ceste chvili bezite, chvili jdete, nejlepe vyber nejakou hezkou trasu, kde neni moc lidi.. moc ji nezen:).. a je to..
      Ale pro poradek.. Moje nejmilejsi zacala s pokusy o beh drive nez ja, takze zije v tom (asi i caste pravem), ze ona dovedla k behani me:), ne naopak.. A tak to ma byt!
      Je to preci jedno, kdo byl puvodnim hybatelem, jen hnidopich by se to pokousel zjistit.. Nejlepsi je se z toho proste radovat a uzivat si to..
      At nam to beha! 12:)

      Vymazat
    2. Hlavně vyber nějakou hezkou trasu, třeba z Melče dolů k Moravici :-)

      Vymazat
    3. kdyz svoji nejmilejsi manzelku beres behat, co pak delas s tema mene milejma ?
      BS

      Vymazat
    4. Ja treba ty min mile manzelky nechavam doma:).. 12:)

      Vymazat
  6. ja jsem zase slysel dnes na radiu Jerevan, ze oba dobehneme Baroko ve shodnem case, jen ten muj bude o pul hodiny pomalejsi ;)
    BS

    P.S. ... a taky si rikam, jestli by ve svetle nedavnych gastronomickych odhaleni nebylo prihodnejsi usporadat misto hospody spise bezeckou cajovnu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dobra.. dobra..:)
      Mas pravdu, jako vzdy... Prestrelil jsem prestril..:)
      Jak by mohl vlastne clen tymu IthinkBeer.com nepit pivo, ze? :)
      Vidim to tak, ze prumerny cas bude naprosto stejny, pocity taky, na piva urcite zvitezis i kdyz mel bys mit nejaky handicap!:)
      Tesim se, ze se podobnych akci budu moci aktivne:) zucastnit... Pivu a ultra zdar! 12:)

      Vymazat
  7. Krááá.

    Tohle v Peru lověj kamarádi kondoři. A ti z pražský ZOO maj VŽDYCKY v úterý odpoledne volnej výlet. Zítra prý poletí nad Prokopák. No, zase jsem asi kondorům krákla něco, co jsem neměla.

    Sára

    OdpovědětVymazat
  8. No kdyz uz se s tim vytasil i TASS... tak my se, s jednou desitkou v pullitru, rozhodly vysperkovat startovni pole jine desitky, barokni, nasi mezinarodni ucasti. Pocitam, ze dobehneme/dojdeme tak stejne s maratoncema a vyzyvam timto pomalejsi behace (ne, Advide, na tebe tato vyzva neplati...) k spoluucasti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. April, ja verim, ze Leona i dalsi "vahavci" se pridaji... Uvidet nazivo BS je velke lakadlo... Slibuji, ze Vam ho "nebudu brat" .. :)... I kdyz bych si ho chtel taky malicko uzit..
      MSF! 12:)

      Vymazat
    2. Leona je uz myslim pomerne nahlodana...

      Vymazat
  9. Ty jo tak to Baroko mi mrzí ještě víc, ale jsem nuceně čtrnáct dnů u Jáchymova :-(. To bude v Plasích bezva běžecká párty! Ať to běhá.

    OdpovědětVymazat
  10. Šance běžet ve stínu Stína..a místo toho budu jen pít pivo ve stínu borovic a vyhlížet vás u cíle (a třeba přitom drncat kočár-y přes kořeny, April)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, tak hurá registrace na půlmaraton - tři týdny před Berlínem by mi celý u trenéra neprošel :) Moc mě pobavila hláška o slunéčku nejmilejším a spálených kJ ... Běhá celá rodina! Jenom u nás se teda zvýšené tréninkové objemy dost prodraží na granulích pro Bourbona :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavne na pohodu.. vzdyt to nemusis dat hned pod hodinu!:)
      Koukam, ze to bude jedna obrovska party!!! To se tesim... 12:)

      Vymazat
  12. Copak se na tohle dá napsat něco jinýho, než: vyplněno, odesláno, v září se na vás těším a doufám, že v cíli ty dvě hodiny, než se tam dopotácím, vydržíte ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj my ti budeme ty rychlejsi posilat naproti..:)...
      Stinovi stejne bude tech 42 malo:)... MSF! 12:)

      Vymazat
    2. Jezis, ty zas kecas to je strasny !!! ... uz to vidim jak na 41. budu padat na hubu a ty z vesela nahlasis ze zbejva uz jen jeden kilometr do obratky :)
      BS

      Vymazat
    3. :) no vidis a ja se bal, ze na 41 reknes, ze uz je to dlouhy, at to otocime zpatky:).
      V podstate to ale vychazi nastejno:).
      Jitus neboj, my tam zase tak rychle nebudeme a kdyz, tak ti co budou pred nami ti povinne pobezi naproti. My si dame pivo a budeme to jistit od cile:).
      12:)

      Vymazat
  13. já na vás všechny budu myslet na Beskydské 7

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi na zavodech snad jako bubo.. kazdy tyden..:)
      jen s tim rozdilem ze u tebe prevlada ultra:)..
      Klobouk dolu.. 12:)

      Vymazat
  14. Přikresluju jednu modrou poločárku a těším se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my se tesime!! doufam, ze neuhodi predcasne mrazy na tvoji pocest:)! msf! 12:)

      Vymazat
    2. Asi tam všichni zmrznem. Právě jsem se vrátil z běhu - v tílku v dešti a nějaká paní se mě zeptala, jestli mi není zima. Česku totiž vládne permafrost :-)

      Vymazat
    3. :).. Vim, takove nepochopeni... Doufam, ze jsi odpovedel neco na zpusob.. Kdepak pani.. Mne nemuze byt zima.. Ja tu zimu totiz delam!:)
      MSF! 12:)

      Vymazat
    4. Mě hlavně vůbec nenapadá, co vtipného se na takovou otázku dá na konci června odpovědět :-)

      Vymazat
    5. ..:).. to zase slycham takove.. "ze se Vam chce!"...:)

      Moje oblibena odpoved je.. "To vite, ze nechce! Ale zena mi to nakazala!:)"


      Vymazat

Zase jsem musel zapnout kontrolu spamu.. Omluva:)...